Notifications
Clear all

Hur många e de normalt att ha haft sex med när man e 20 år?

orcite

För killar: Ca 10
För tjejer: Ca 230

ReplyQuote

Dekadent:

Hur hinner man knulla med så många olika? Är det ett tvångsmässigt beteende att avrunda alla utekvällar/fester med samlag?

Nej så är det ej. Men vissa har fått mer tur är andra.

ReplyQuote

Dekadent:

Hur hinner man knulla med så många olika? Är det ett tvångsmässigt beteende att avrunda alla utekvällar/fester med samlag?

Säg att du förlorar oskulden när du är 15. Då har du fem år på dig att knulla med 16 till (om nu 17 var så himla många). Det gör en var 15e vecka typ.
omg, slampigt värre[shake][shake][shake]

ReplyQuote

Haha[love]

Vad folk ska vara fördomsfulla!
Me LIIIIIIIIIIKEEEE <33

ReplyQuote

Matildan:

Nej så är det ej. Men vissa har fått mer tur är andra.

[wink][crazy]

Budolicious:

Säg att du förlorar oskulden när du är 15. Då har du fem år på dig att knulla med 16 till (om nu 17 var så himla många). Det gör en var 15e vecka typ.
omg, slampigt värre

Menade mer till hon sextonåringen som sexat 60 olika.

ReplyQuote

Dekadent:

Menade mer till hon sextonåringen som sexat 60 olika.

Ah, det är väl något mer extremt, ja. Men då (inte nu) hade jag gärna bytt med henne[smile]

ReplyQuote

Budolicious:

Ah, det är väl något mer extremt, ja. Men då (inte nu) hade jag gärna bytt med henne

Ja varför inte. [party]

ReplyQuote

stereo total:

skulle önska en trevligare titel [sad]

Önska på [no-no]

Caisa_15:

bor man i Iran är det nog 0.01 partner manhaft om man räknarpå alla, om man är ogift tjej [crazy]

Tror du på det själv också? [rolleyes]

ReplyQuote

Issen:

Låter inte särskilt troligt

passaro:

Inte så troligt dock.

Baserat på vad? American Pie-filmerna? Om ni har pratat med amerikaner eller har insikt i den "vanliga" amerikanska familjen så borde ni veta att amerikanska föräldrar generellt sett har striktare uppfostran och hårdare kontroll av sina barn än vad svenska har. Speciellt när det kommer till frågan som gäller pojkvän/flickvän.

*EDIT:*

OnT: Allt som är under sin ålder är rimligt.

ReplyQuote

Jonnybravo91:

Tror du på det själv också?

nae, men är det är väl så attman blir straffad om man är ogift tjej o har sex i typ de länderna (vet ärligt talat inte) ? men de gifter sig ju tidigare oxå iofs...

ReplyQuote

Caisa_15:

nae, men är det är väl så attman blir straffad om man är ogift tjej o har sex i typ de länderna (vet ärligt talat inte) ? men de gifter sig ju tidigare oxå iofs...

Man blir möjligtvis vanhärad av sin släkt, men det finns inga lagar på det. Men vad man inte vet mår man inte dåligt av.

ReplyQuote

Jonnybravo91:

13.56.

läste förfan de i någon tidning, och de va inte snittet på 20åringar, utan killars sexpartners under sin livstid. Minns det väl för det förvånade mig hårt [crazy]

ReplyQuote

kennyman:

läste förfan de i någon tidning, och de va inte snittet på 20åringar, utan killars sexpartners under sin livstid. Minns det väl för det förvånade mig hårt [crazy]

Hur ironiskt då jag bara skrev ett komplett slumpmässigt nummer.

ReplyQuote

Jonnybravo91:

Hur ironiskt då jag bara skrev ett komplett slumpmässigt nummer.

hahah lål me å! men de va 13. nåt i alla fall [bigsmile]

ReplyQuote