Karen Eliot:
1. Hon har nästintill garanterat inte medicinerna som krävs
Det vet du ingenting om. Sen är det inte svårt att skaffa heller samt betydligt lättare när hon vet vad det är hon söker.
AngelicaElcar:
ngen kan hindra någon som vill begå självmord.
fast då hade du inte skapat en tråd om det
AngelicaElcar:
Jag behöver hjälp,
ja
isola:
Det vet du ingenting om. Sen är det inte svårt att skaffa heller samt betydligt lättare när hon vet vad det är hon söker. fast då hade du inte skapat en tråd om det ja
Skapar ingen tråd för att någon ska hindra mig. Skapade en tråd för att få HJÄLP med tabletter. Hade jag velat söka hjälp hade jag inte sökt den här, utan på psyk. Där har jag förövrigt redan varit inskriven i 7 år.
isola:
Det vet du ingenting om. Sen är det inte svårt att skaffa heller samt betydligt lättare när hon vet vad det är hon söker.
Mm, vore mycket bättre om hon åt 300 alvedon och spenderar de närmaste 30 åren kopplad till en maskin som agerar lever/njurar.
Karen Eliot:
Mm, vore mycket bättre om hon åt 300 alvedon och spenderar de närmaste 30 åren kopplad till en maskin som agerar lever/njurar.
Ska inte ta 300 alvedon -.-
Får väl försöka fixa fram RIKTIGA tabletter.
AngelicaElcar:
Ska inte ta 300 alvedon -.-
Får väl försöka fixa fram RIKTIGA tabletter.
Var ett exempel.
Hur gammal är du förresten?
Karen Eliot:
Var ett exempel.Hur gammal är du förresten?
18!
AngelicaElcar:
18!
Bor du i Stockholms län?
Karen Eliot:
Man får stå sitt kast
Chibibbi:
Bor du i Stockholms län?
Jajamän, vadådå?
AngelicaElcar:
Jajamän, vadådå?
Då skulle jag gärna vilja be att du ringer det här numret: 08-672 25 33. Det är ett akutnummer till S:t Görans sjukhus. Om du har funderingar på att ta ditt liv, kommer de med alla resurser de har, hjälpa dig att må bättre och känna att livet är värt att leva.
Det finns sätt att klara sig ur det och jag vet att det verkligen är jättetufft. Du har dock inget att förlora på att ringa och se vad de kan göra för dig. Hoppas du ringer.
Chibibbi:
Då skulle jag gärna vilja be att du ringer det här numret: . Det är ett akutnummer till S:t Görans sjukhus. Om du har funderingar på att ta ditt liv, kommer de med alla resurser de har, hjälpa dig att må bättre och känna att livet är värt att leva. Det finns sätt att klara sig ur det och jag vet att det verkligen är jättetufft. Du har dock inget att förlora på att ringa och se vad de kan göra för dig. Hoppas du ringer.
Okej..tack.
AngelicaElcar:
Okej..tack.
Tack så mycket.
Chibibbi:
Då skulle jag gärna vilja be att du ringer det här numret: 08-672 25 33.
Tråden raderad från Forum PLUS/Drogdebatt