Aviseringar
Rensa alla

Hur mår du?

latest comments older comments

Dålig dag, dåligt träningspass, illamående, trötthet, svett, ätit dåligt

Känner mig: sådär ~

SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra. Jag har stört lena ben, sådant får mig må bra. Så har jag vita fina matchande underkläder, sådant får mig också må bra. Jag är ren och nyduschad, trött och har en nybäddad säng. En fin kompis på¨msn talar om hur mycket han saknar mig. Inget kan förstöra inatt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Det gick visst.

SvaraCitera

dåligt. känner mig vilsen och övergiven.

SvaraCitera
Ämnesstartare

sämst

SvaraCitera
Ämnesstartare

Mår sämst i världen!Hatar allt och vill dö, alla runt omkring mig är dåliga och sviker. Hatar att vara ensam, hatar mig själv, hatar att allt dåligt kommer på samma gång, hatar min familj och mina vänner samt viss kille + hans tjej/kompis/kk/eller vad hon nu är. Önskar att allt bara kunde bli bra igen, vill spola tillbaka tiden till när jag var liten och allt var lätt, när jag inte hade några problem och var lycklig.

SvaraCitera
Ämnesstartare

många som mår dåligt[sad]

SvaraCitera
Ämnesstartare

mår braaaaaa
wowowowowoowwooo

SvaraCitera
Ämnesstartare

En igår, en idag. Imorgon en till.

Snart är det bara jag.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hatar mig själv
Kan inte vara social
Människorna i nya klassen tror jag är störd
Hatar mitt liv
[tired]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganska bra, kom hem med lite grejer från Strandtorget. Ska gå på stan och se på ringar och sånt imorn. Måste ha det.

SvaraCitera

Läs inte om du inte vill höra gnäll...
Så, nu har jag varnat 🙂

Jag mår dåligt och behöver någonstans att skriva av mig. Jag sitter uppe alldeles för sent för att mitt psyke ska klara av en skolvecka med dagar till 4 och en mamma som kommer på besök över helgen. Jag sitter upp halv ett vid datorn, tröstäter choklad, får ångest, gråter och önskar att någon kunde skriva och bara säga att dom bryr sig om mig, varför dom bryr sig om mig om dom gör det. Önskar att någon kunde säga "jag tänker på dig" för det skulle kännas så bra.
Jag kommer ha någon jävla "happyperson" roll på den här skolan med. Jag klarar inte av att slappna av där. Inuti skriker jag hela tiden, och jag bara pratar på och skrattar. Jag villintevillintevillinte!
Jag trodde verkligen att jag skulle klara det här. Varför i hela friden tar jag så hårt på flytten? Jag vill jättegärna tro att det beror på den, vara på den, flytten, det är flyttens fel, det kommer gå över när jag vant mig. Men jag tvivlar så starkt på det. Har bott här i mer än två veckor nu. Känns någonting bättre än? *skaka på huvudet*
Jag VILL INTE googla fram var Bup eller liknande finns i den här staden, jag vill inte maila min förra psykolog och berätta hur det går. Jag vill inte berätta för mamma hur ont allt gör. Vill inte erkänna att jag failar. Jag vill klara det! (detberorpåflyttendetberorpåflyttendetberorpåflytten)
Vill inte lägga mig och sova för då blir det så fort morgon igen, men det känns samtidigt som om den dumma klockan tickar sig närmare väckarklockansringning alldeles för fort för att det skulle spela någon roll.
Jag vill ah den där kraften och tron för att tro på att det blir bra, ordnar sig, löser sig av sig själv, blir bättre. Och lite tror jag på det med trots att större delen av min tankar skrattar åt dom orden.
Önskar någon var här, tog mig i sin famn och bara höll om mig en stund. Önskar att någon visste och orkade bry sig lite. För det skulle kännas så bra då.

SvaraCitera
Ämnesstartare

LikeBefore:

Aw, kram. Men det kommer att kännas bättre sedan. Alla har vi hemska pissdagar ibland.

SvaraCitera
Ämnesstartare

vill dö.

SvaraCitera

isola:

Aw, kram. Men det kommer att kännas bättre sedan. Alla har vi hemska pissdagar ibland.

tack <3

SvaraCitera
latest comments older comments