Tänker på när mamma och pappa bodde ihop och gråter lite. Har gråtit i praktiskt taget hela dagen. Därför kan jag inte heller somna
Sagitta:
Tänker på när mamma och pappa bodde ihop och gråter lite. Har gråtit i praktiskt taget hela dagen. Därför kan jag inte heller somna
Kan krama och vagga dig till sömns.
Cheer up ![[love]](/img/smilies/love.gif)
Mår: bajs.
xsaosinx:
Mår: bajs.
honolulu:
Cheer up
this one goes 4 u 2,, u know!!
goes till alla, tycker jag, alla snälla!
honolulu:
this goes 4 u 2,, u know!!
goes till alla, tycker jag, alla snälla!
Aw, tack snälla. ![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
Kanonbra! Satte och läste och trodde klockan var typ 2. Jag diffade på flera timmar! Så nu blev jag lite arg på mig själv för att jag inte går och lägger mig. Nu blev jag fast här istället. ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
honolulu:
aw du är så snällis
Är pigg som en mört!
är också pigg som en mört
Kakaoxo:
såg 1 friend. låtsades att jag nt såg denne o sprang hem istället lol
varför d? ![[cute]](/img/smilies/cute.gif)
bra
skall skratta mycket idag, som vanligt![]()
Ja vafan man va ju nykter imorse men nu börjar det ordna upp sig![[cool]](/img/smilies/cool.gif)
ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest
annars bra
skrattar åt svart karikatyr i svensk film från sjuttiotalet.
Kakaoxo:
JAG HAR JULLOV + INGET JÄVLA LIV. JAG BOR I DALARNA FFS.
vi borde starta klubb mvh mig