Ska ha skrubbainifrånochut-dag idag. Ska ha ljus tänt också. Men inte nu, efter NCIS såklart.
Good God vad mina bröst väller över. Och jag har inte ens mens!
Kände mig lite som ett sexobjekt igår. Fast positivt nu för tiden: Ett sexobjekt som kan säga nej.
Jag säger det om och om igen till killar. "Nej, nej, nej". Det känns så jävla bra.
Känns bättre när den första killen respekterade det på en gång. Han är världens finaste människa.
Andra killen var lite svårare. Men jag må ha en egen beslutsamhet nu för tiden, hur objektifiserad jag än är.
Min kropp. Nu är det min tur att njuta utan ångest.
Är snart i djupt hål och vill snart avlida. Dö osv.
Mår feeint. Har julmust och en gosig kisse att pussa på när jag känner mig allt för ensam. Har förresten fått en ny tandborste idag. HAPPY HAPPY
Jag är FÖRBANNAD på min jävla dampgranne som dundrar runt i trapphuset kl. 2 på morgonen (när trivselreglerna säger att det skall vara tyst mellan 23.oo - 07.00) SÅ FUCK YOU!!!!!!!!! ![[mad]](/img/smilies/mad.gif)
![[mad]](/img/smilies/mad.gif)
smäller i dörren flera jävla gånger gör den också.
Nu är du ju bättre än det kunde ha varit. Tack vare alkohol. Annars äre väl så gott som skit... yäh thats life.
jag mår rätt braaa, gillar natt
Helt ok. Lite bajsnödig.
Idoufe:
Är snart i djupt hål och vill snart avlida. Dö osv.
*kram* ![[love]](/img/smilies/love.gif)
OnT: Väntar på bättre tider.
Pendulum:
*kram*
![[love]](/img/smilies/love.gif)
ont: hur mår jag, åh fick finaste skolångesten nyss...
har lite tråkigt men mår bra annars och så
bra, har känt mig snygg ikväll ![[cute]](/img/smilies/cute.gif)
Jag mår bra. Men är uttråkad och roar mig med att skapa en mupptråd. ![[cute]](/img/smilies/cute.gif)
Mår jethebra med lite kropps- och jobbangst.
Måste börja träna nu, och skaffa ett jobb. Tack.
Är nöjd också pga; Har städat i garderoben, aka mitt sovrum, så att det går att vara där inne utan att få KOL. Blev rätt mysigt. Ska bara sätta upp discokulan och en ljusslinga så blir det purrfect.