Aviseringar
Rensa alla

Hur mår du?

older comments

kook
 kook

har världens jävla sämsta kropp. dööööööö. känner inte att livet är fint, kul och spännande. känner mig uttråkad och grå, känner att jag vill göra något nytt, något som sätter färg på vardagen. vill ha en kärlek, men kan ej få


   
SvaraCitera
skuld

mer öl


   
SvaraCitera
zIGGE

bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

If it were called Cancer, then you would be my friend. If it were called the flu, then you would help me get better. But since it's in my head, you really don't care at all.


   
SvaraCitera
Paseo

mår bra fast saknar bästis som fan
imorrn blire lunch med mathurod o selemawit o burtukan
det ser jag fram emot pga
intressanta människor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

* Nervös inför praktiska saker jag måste utföra imorgon (är extremt konflikträdd).

* Kan inte riktigt skaka av mig känslan att jag måste lämna Skåne för att utvecklas men det enda valet som känns lockande innebär ett halvår till av drönande, vilket jag verkligen inte pallar.

* Skuldkänslor för att jag har så svårt att knyta an till människor. Kommer och går men har nu igen efter uppläxning om att jag "försitter de bästa åren i mitt liv" (varför reagerar jag på sånt dravel?).

I övrigt mår jag helt okej. Ångest över praktiska saker slår ångest över att vara arbetslös och hamnar i en lite småintressant miljö från och med om drygt en vecka. Art Garfunkel har dessutom återfunnits.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mår officiellt dåligt och ska nog sova jättelänge > kolla hur min tenta ser ut > gå och köpa choklad > dricka vin. Det bästa sättet att dämpa dumångest.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

manul:

* Kan inte riktigt skaka av mig känslan att jag måste lämna Skåne för att utvecklas men det enda valet som känns lockande innebär ett halvår till av drönande, vilket jag verkligen inte pallar.

* Skuldkänslor för att jag har så svårt att knyta an till människor. Kommer och går men har nu igen efter uppläxning om att jag "försitter de bästa åren i mitt liv" (varför reagerar jag på sånt dravel?).

I övrigt mår jag helt okej. Ångest över praktiska saker slår ångest över att vara arbetslös och hamnar i en lite småintressant miljö från och med om drygt en vecka. Art Garfunkel har dessutom återfunnits.

:◊
Sade han något?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det bästa är att låtsas

genom att leva i en fiktiv värld blir jag en illusion trots att jag, enligt andra, har substans

jag finns inte, det har jag vetat ett tag

det är lätt att vara dum, om jag bara kunde bli ännu dummare skulle kanske allt lösa sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

önskar att jag inte behövde må dåligt jämt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åker till mor och far nästa vecka det gör mig lite glad på sätt och vis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

:◊
Sade han något?

Inte vad jag vet, och inte till mig. Srry.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mår såhär angående min hemtenta: [cry][cry][cry][mad][chocked][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag med, Out. [sad] Tanken att den ska vara klar och inlämnad om tre dagar känns så långt borta från verkligheten som det kan bli. Dör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dör också.
Vi får iallafall fira/trösta oss med alkohol och fint sällskap hos dig sedan!


   
SvaraCitera
older comments