är sur och trött
mår förvånansvärt bra
Känner mig svag pga lång tid med för lite sömn och för lite mat. Ändras från och med ikväll!
Vågar knappt sitta upp eller stå för min rygg är så otroligt lång...och mina ben med...är ju läskigt
Det syns ju mer när man är smal hur lång man egentligen är... och hur tjock...eller stor...upptäckte det idag när jag tog ett varmt bad. Det är väldigt stor kropp som jag har.
Brk g:
samla
bra bild
mer!
vrukt:
dvs all rolig gymnasiematte!
Burger king:
eller stor...upptäckte det idag när jag tog ett varmt bad. Det är väldigt stor kropp som jag har.
brukar också tänka på det. angående min egen kropp.
inte tjock, bara stor, och klumpig. osmidig sak att släpa på.
mår konstigt
mår.
Som en rodeo clown.
dåligt
lazertits:
brukar också tänka på det. angående min egen kropp.
inte tjock, bara stor, och klumpig. osmidig sak att släpa på.
ja.. alltså förut ville jag så gärna ha snyggare kropp och vara smal men nu när är verkligen snygg och smal så är det ju helt onödigt att vara det...förutom att det är skönt att inte vara tjock eller ful...
har nog fått en ny förkylning på min gamla förkylning. det känns annorlunda.
mår förhållandevis bra, har på något sätt lärt mig att inte låta sjukdom ta över. skiter i den, glömmer bort den tills snoret droppar ner i boken jag läser ungefär.
psykiskt: ganska så harmonisk. har den senaste tiden kunnat slappna av i många olika sorters människors sällskap. inte på den pratglada sprattelfronten tyvärr, men det känns inte jobbigt att vara tyst och stilla..
Mår bäst, har sovit sju timmar inatt efter att ha dygnat. Känner mig som en ny människa!
just nu är allt bara dåligt känns de som. det är tråkigt att börja skolan igen. men kul med att träffa dem man inte set på ett tag. men de känns jobigt med sista året, man slutar snart och slipper allt med skolan att göra . men jag vill inte missta alla som jag känner . slutar man flyttar man ditt jobben finns de funkar som inte annars. dåligt väre. men de finns väl inte så mycket annat att göra än att ta vara på tiden man har kvar med väner som man har i skolan. man får göra de bästta man kan av allt
asnervös