Aviseringar
Rensa alla

Hur mår du?

older comments

Ämnesstartare

mynona:

och att det inte finns någon relation som inte är tillfällig.

Har länge trott att det är så, men har faktiskt några relationer som inte stämmer in inom det "vanliga" [y]

SvaraCitera
mynona

PurpleMusicRain:

Har länge trott att det är så, men har faktiskt några relationer som inte stämmer in inom det "vanliga"

Ja, undantag är alltid underförstådda, men man bör utforma sitt förhållningssätt utifrån den generella verkligheten.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Mår riktigt bra [bigsmile]

SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Jag mår dåligt - det är alltid deprimerande att bli påmind om det faktum att man inte kan lita på någon och att det inte finns någon relation som inte är tillfällig.

[sad][love] man blir alltid så ledsen då ja. dör de inte så kommer man ifrån dem, antingen geografiskt eller på annat sätt.
min farmor hade en bästis hon bodde med när hon var ung men tappade kontakten med när de gifte sig, fick barn osv. men så ringde farmor upp henne en dag, ca trettio år senare, så tog de upp kontakten igen och de blev bästa bästisar på nytt. det är så fint att se dem tillsammans och hon är världens mysigaste tant den där bästisen <3
sånt ger en lite hopp

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har lite glädje i kroppen för att jag umgås med min bror och han verkar TRIVAS(?!) - Vi misshandlar inte varandra, jagar inte varandra med baseballträn, kastar inte glåpord i ansiktet på varandra! Han gillade dessutom vegetariska tacogratängen jag gjorde(hade vanligt recept men körde soyafärs)!

SvaraCitera
höna

orkAaaAAaAAaAAaAaAAaaaAAhHhhHH

tråk-liv.

SvaraCitera
höna

kan inte sluta jämföra mig själv med andra på allaaaa jääävla plaaaan. varför bryr jag mig ens? och varför känns det som om alla har bättre liv än jag? varför är jag en tönt? varför är jag 1 naiv jävel? så meningslöst

kan jag inte bara få bli awesome

SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

arg och ledsen

SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

varför känns det som om alla har bättre liv än jag? varför är jag en tönt?

SvaraCitera
Ämnesstartare

glöm:

inte för att jag vill ropa hej, men jag tror att medicinen har börjat verka= mår mycket bättre än på väldigt länge (trots att jag ligger hemma och drönar hela dagarna).

hej

SvaraCitera

Har mått riktigt dåligt den här hösten. Har haft typ 40% frånvaro från skolan och haft det skit. Men nu börjar det äntligen vända. Träning och att äta ordentligt med käk är typ lösningen för mig. Mår mycket bättre nu.

SvaraCitera

Bostadslös, orkar inte med tanken. Men snart, mot all förmodan. Huvudvärk.

Bestämde mig för att det inte blir någonting. Kändes skönt. Ska komma med världens lamaste ursäkt "förlåt, jag försovde mig". Men i själva verket gick jag upp klockan 06:00, åt min frukost. Knatade iväg. Och mådde piss.

Hej, jag mår piss. Och det känns faktiskt jävligt skönt att få göra det nu under en period! Kalla mig efterbliven. [y]

SvaraCitera

Sorry, förra inlägget var falskt. Jag mår bra.

Yes, I do.

SvaraCitera
Ämnesstartare

borta i huvudet, irriterad på allt, har inte orkat äta på två dagar, mår illa direkt, dåligt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

kan inte sluta jämföra mig själv med andra på allaaaa jääävla plaaaan. varför bryr jag mig ens? och varför känns det som om alla har bättre liv än jag? varför är jag en tönt? varför är jag 1 naiv jävel? så meningslöst

kan jag inte bara få bli awesome

Är precis likadan. Vi borde banka vett i varandra! Försöker tänka att det finns de som har sämre liv än en själv även i Sverige, t ex de som är hemlösa knarkare utan någon vän alls, men då får jag panik och tänker att jag kan bli en av dem.. [sad] Vi har våra fina UM-människor! Tycker att ni är lite för snygga dock [mad][blush]

SvaraCitera
older comments