Aviseringar
Rensa alla

Hur mår du?

older comments

Ämnesstartare

haha menar du att jag är så?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jr. HBT:
ja, typ så. oj vad OND och KALL och OKÄNSLIG jag är. nu tog du mig allt på bar gärning.

stort tack för ditt enormt värdefulla tillägg.

varför är det förbättring?

tror inte man kan ha något intresse i att vara sån

SvaraCitera
Ämnesstartare

människor som det är nu är ofta ganska dåliga, negativa och lättirriterade. lever emot naturen. inte nöjda med sig själva eftersom de gör saker som förstör och gör livet till mindre.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Dubbelbokad. Slutade med att det inte blev något alls för idag har jag en fysiskt dålig dag.

SvaraCitera
Ämnesstartare

braaaa om man bortser från att jag är trött. skriver nog alltid "bra men trött" här

SvaraCitera
Ämnesstartare

försöker klara mig på fyra timmar sömn i hopp om att somna någorlunda tidigt i natt

SvaraCitera

Jag mår inte så bra. Känner mig ensam och som att jag bara gör fler och fler saker fel för varje dag. Min mamma har varit deppig i fem veckor nu ungefär och det börjar väl påverka mig mer antar jag. Jag känner mig förvirrad och otrevlig på något sätt, det är svårt att tänka och jag känner en massa press att göra saker bättre. För närvarande är jag den vuxna i min lilla familj men det är en massa praktiska saker jag aldrig behövt sköta förut och som jag inte har tid med egentligen. Så här sitter jag och tycker lite synd om mig själv och gör saken värre.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag bara gråter, äter skräpmat och tycker synd om mig själv.

SvaraCitera
Ämnesstartare

MissAnox:

Jag bara gråter, äter skräpmat och tycker synd om mig själv.

Kram och värme till dig.

SvaraCitera
24/7
 24/7

Känner i hela kroppen vilken otroooligt dålig dag det här är. Palallalalar inttetete. Orkar inte träffa någon eller ens svara folk som skriver till mig, allra minst de som vill ses. Blaaah.  
Oroar mig inför morgondagens möte med psykolog. Vill inte gå. Villintevillintevillinte. 
:SSsswkjopesdfoöl.

SvaraCitera
Ämnesstartare

mår dåligt fysiskt. känner mig som en dålig människa. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

huvudvärk som gör mig illamående, och mentalt utmattad

rent psykiskt är jag i någon typ av depressions-maniskt tillstånd.

SvaraCitera
Ämnesstartare

vet inte varför men jag känner mig ledsen. konstigt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

huvudvärk som gör mig illamående, och mentalt utmattad

rent psykiskt är jag i någon typ av depressions-maniskt tillstånd.

låter hemskt jobbigt! ta hand om dig och våga skämma bort dig lite. kramar! varför?

SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:
låter hemskt jobbigt! ta hand om dig och våga skämma bort dig lite. kramar! varför?

Tack, fröken! jag tillåter mig att avstå från plugg idag - det får duga! kram!

varför jag mår som jag mår, menar du? det har sina olika orsaker. vissa för min kännedom - andra inte.

SvaraCitera
older comments