amsi:
avregistrera ditt konto innan du blir smittad
+1
inte för att du inte skulle vara välkommen, men i princip alla här, med få undantag, lider av en eller annan typ av psykisk ohälsa.
Haha och vad får er att tro att jag inte mår dåligt psykiskt? Finns att en hel del
har ingen energi alls. är helt utmattad. kanske håller på att bli sjuk. orkade knappt gå till affären och hem.
Ända skillnaden är att jag inte skriver ut här vad mina problem är o varför jag mår dåligt osv för tycker inte att ni här på nätet behöver veta nåt, det ända ni behöver veta är att ni inte ska öppna käften då ni har jävligt fel då jag inte alls har ett stabilt psyke eller varken mår bra på något sätt, så ja amsi grattis för att du haft problem med ätstörningar sen du var sex år, kan säga dig att jag har samma sak och svälte mig till grov undervikt o blev nästan inlagd och hade en jävla tur att jag inte blev det,har legat inne på psyk för jag försökt ta livet av mig, tagit droger, använt sex som tröst och skärt mig, har varit ett helvete mot folk i mina omgivningar, umgåtts med fel folk, jag har extrema humörsvängningar och ett sjuhelvetes högt temperament, så nej jag är ingen jävla flicka som ni tror har det lätt, hela min uppväxt har varit ett helvete på alla sätt, och jag säger inte att jag har det svårare än er men stör mig otroligt på att ni tror att jag har det lätt? Jisses här på nätet kan ni fan vara kaxiga ja 🙂
Så ja jjagtror nog att jag hör hemma här aaaalldeles utmärkt!
carro_96:
om man får inflika så vare nog ingen som ville förminska dig eller nåt. bara liksom, look out for you, för att man kan bli rätt depp av o hänga på ställen där andra inte är så glada. men asså, jag vet väl inte hur dom tänker men, aa.
mn det är klart de e trist att du inte mår så bra o så. krya pårej!
c00ling32:
om man får inflika så vare nog ingen som ville förminska dig eller nåt. bara liksom, look out for you, för att man kan bli rätt depp av o hänga på ställen där andra inte är så glada. men asså, jag vet väl inte hur dom tänker men, aa.mn det är klart de e trist att du inte mår så bra o så. krya pårej!
Ja men alla mår ju dåligt på något sätt, man kan ju inte säga att dom som inte mår dåligt borde inte vara här för då lär dom bli "smittade" ? Det är ju inte precis så att denna sidan är till för ungdomar som mår psykiskt dåligt, utan till för alla ungdomar även om dom mår dåligt eller inte
lägg till knapp för sista sida i mobilversionen tack
amsi:
har varit missnöjd sedan jag var sex år gammal.
det låter allvarligt. jag är verkligen ingen med kunskap. alla känner så i tonåren & när man växer, ska du veta. oavsett kroppsform. jag kände så jättelänge. inte förrän 2-3 år sedan började jag att bli bekväm och då har jag ändå komplex även om jag är nöjd.
du kan aldrig undfly komplex på dåliga dagar om du är en typisk dal-och-dalbanaperson. bara kom ihåg att de dagarna då du känner dig vacker och självsäker, de dagarna ser du inte annorlunda ut fysiskt än dåliga dagar.
carro_96:
jag skrev inte det för att jag inte tror att du mår dåligt, jag skrev det för att jag inte vill att du ska må dåligt/må sämre än du gör. min psykiska ohälsa har ingenting med det här att göra, så jag förstår inte varför du är så defensiv.
om du nu känner att du måste hävda dig så får du vinna. grattis, du mår sämst.
rastlös
jag hatar mig själv just nu (mobbning aftermath, många år) för att min nära kompis som jag ska resa till götet med imorgon tar förever att svara på sms. nu bad hon mig att köpa åt henne också då priserna höjdes sedan igår och hon var hos sina grannar(stort problem?), och jag gick med på det och upprepade de olika nya, höjda priserna. hon svarade inte på 20 min(eller ja har inte svarat än sedan 1h 15 min). jag såg en grej och trodde att priserna hade höjts jättemycket ytterligare eftersom den helt plötsligt hade en ny summa men jag läste fel, visade sig i efterhand.
ringde iaf därför henne 2 gånger. hon svarade ej.
alltså vi skulle boka en dyr resa, hon har ett lika stort skäl att hålla i sin mobil som hon hade 20 min tidigare. det var som att hon fick igenom att jag skulle betala och sedan sket i frågan.
och nu så ser jag att hon är på facebook via mobilen
om någon ringer 2 gånger och har skickat ett sms som inte besvarats så ringer man ju tillbaka?
detta är ett typiskt fall av jag-slutar-vara-upptagen-med-något-och-då-är-jag-ensam- och-ointressant-och-man-kan-skita-i-mig-och-ta-mig-för-givet
varav "något" var min kille
ceka92:
jag hatar mig själv just nu (mobbning aftermath, många år) för att min nära kompis som jag ska resa till götet med imorgon tar förever att svara på sms. nu bad hon mig att köpa åt henne också då priserna höjdes sedan igår och hon typ var hos ne kompis, och jag upprepade de olika nya, höjda priserna. hon svarade inte på 20 min(eller ja har inte svarat än sedan 1h 15 min).jag såg en grej och trodde att de hade höjts jättemycket och ringde därför henne 2 gånger. hon svarade ej.
alltså vi skulle boka en dyr resa, hon har ett stort skäl att vara med mobilen! som hon var 20 min senare. det var som att hon fick igenom att jag skulle betala och sedan sket i frågan.
och nu så ser jag att hon är på facebook via mobilen
om någon ringer 2 gånger och har skickat ett sms som inte besvarats så ringer man ju tillbaka?
detta är ett typiskt fall av jag-slutar-vara-upptagen-med-något-och-då-är-jag-ensam- och-ointressant-och-man-kan-skita-i-mig-och-ta-mig-för-givet
sådant här är så tråkigt. konfrontera henne.
jag tänker inte ringa igen, då kommer hon verkligen att fly sin kos.