Jag är så´jävla irriterad och frustrerad. Det har hållit i lite för länge och idag blev det värre.
Förstår inte grundidén.
Ett inre slagsmål som vill ut nu. Jag har försökt svära bort det, skojslåss bort det, springa bort det, skratta bort det, supa bort det, läsa bort det, sova bort det, duscha bort det.
Ingenting hjälper och jag kan inte prata bort det eftersom jag inte vet vad som gnager längst bak.
Är i övrigt glad och överenergisk som vanligt.![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
är så jobbigt att inte kunna fokusera på saker
mår väl helt okej i övrigt men blir frustrerad när jag hela tiden blir ofokuserad vilket resulterar i att när jag till exempel läser, måste läsa om samma sidor om och om igen för att det ska gå in. kommer på mig själv med att ha läst flera sidor ibland men har ingen aning om vad det har stått på dom för jag har tänkt på annat medan jag har läst. spelar ingen roll hur pigg eller trött jag är. fucking dfijxovxkdvmf
Hmm jag kanske har hittat anledning till delar av frustrationen..
Sömnig.
hjärnan spökar som vanligt......... mår bra annars, lite trött ba
trött
ganska uttråkad och trött på allt men helt ok glad och mår bra![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
nervös som in i helskotta
och lite yr
mina ögon har svårt att fokusera på saker
har nog suttit för mkt vid datorn
halsfluss typ.. det dunkar i huvudet och jag har ont i hela kroppen men halsen är värst åååh mår dåligt pga missar för mycket genom att vara sjuk ![[cry]](/img/smilies/cry.gif)
nervös som höna
Känner mig apatiskt och CP.
- Sömnig
- Trött
- Sur
Plus att jag är så stressad att jag inte längre kan känna av stressen. Och så känner jag att mitt liv är misslyckande. Med andra ord så mår jag inte så bra just nu.
Tack för mig.
lite vissen och trött
osenså lite stessad inför prov nästa vecka ![[shake]](/img/smilies/shake.gif)