Vill bo i en liten ljus lägenhet någonstans i Göteborg med någon jag är kär i som är kär i mig och ha mysigt morgonsex på en platt madrass om söndagar och äta frallor med paprika. Och sen ligga och kramas bland smulorna och lyssna på någon trevlig musik.
Vill växa upppppp. Slash bli myndig och kunna vara mer fri ![[cute]](/img/smilies/cute.gif)
genus:
Vill bo i en liten ljus lägenhet någonstans i Göteborg med någon jag är kär i som är kär i mig
tror att du är lite kär i Göteborg
Jungman Jansson:
tror att du är lite kär i Göteborg
Tror också jag är det, faktiskt. Kanske är lite av önskan i kroppen att komma iväg också.
genus:
platt madrass
Varför inte en knölig? ![[tard]](/img/smilies/tard.gif)
Zapetta:
Varför inte en knölig?
Allt annat än platt och 10 cm tunn är för borgerligt![[no-no]](/img/smilies/no-no.gif)
genus:
Allt annat än platt och 10 cm tunn är för borgerligt
Then I'm screwed som sover i en säng.
Zapetta:
Then I'm screwed som sover i en säng.
Yup. Du kunde lika gärna dela efternamn med Freddan ![[no-no]](/img/smilies/no-no.gif)
genus:
Yup. Du kunde lika gärna dela efternamn med Freddan
![[cry]](/img/smilies/cry.gif)
Känner mig ganska ensam och värdelös just nu.
personkemi:
Känner mig ganska ensam och värdelös just nu.
Ja me![[cheers]](/img/smilies/cheers.gif)
Mår fucking lovely. Tissen ligger här och allt är ba chill ![[love]](/img/smilies/love.gif)
Mår fucking lovely. Tissen ligger här och allt är ba chill ![[love]](/img/smilies/love.gif)
Det var värt en dubbelpost ![[cool]](/img/smilies/cool.gif)
åh gud, ajjjjjjjjjjj. det gör så djävla ont i bröstet av att bli sårad, det är så himla sjukt. hur kan man få så ont? hur?! snälla, sluta göra så djävla ont![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
jag klarar inte av det här och jag kan inte gråta bort smärtan. jag mår inge bra just nu och jag hatar det. Vad gör man? varför gör han såhär? varför![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
![[cry]](/img/smilies/cry.gif)
![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
fett tomt här.
blev väckt av en kompis som fylleringde och sa att ja va den bästa kompisen osv
detta för typ 20 min sen när hon va påväg hem.. fint
har fö mkt mer ont i halsen idag![[sad]](/img/smilies/sad.gif)