Aviseringar
Rensa alla

Hur mår du?

older comments

Ämnesstartare

överlycklig äntligen fått tag på ett ex av Frenzy Fours skiva!!!!![bigsmile]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Mår ej så bra pga: pollen.
Får dåliga biverkningar av mina allergimediciner och känner mig som en zombie, misstänker att jag är lite överkänslig... förhoppningsvis så vänjer jag mig [party]

Är även lite stressad över hemtentan som aldrig blir skriven.

Utöver det så mår jag bra och så. [blush]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

en-ol-efter-traning_356909.e24

men vi snackar en Maredsous Brune här, det är ingen vanlig joggar-öl-och-jordnötssmör-öl inte

SvaraCitera
Ämnesstartare

Upp och ner, ner och upp [crazy]

SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

tickstart du tänker för mycke, därför du inte får den uppdrucken!! kör ba kör...[blush]

[crazy]du får bli drickcoach :$

SvaraCitera

Mår faktiskt riktig j-vla bra idag! Det var läääänge sen jag mådde såhär bra! [bigsmile][bigsmile]

Har varit deppig en längre period, men nu är jag fane mej pigg och positiv! Vi får se hur länge det varar... Förhoppningsvis några dagar i varje fall, i bästa fall veckor!! [rolleyes]

Min nya dos Fluoxetin har väl balanserat upp nu och kroppen har vant sig vid den. Jag har också varit mer aktiv och cyklat 6-8 kilometer varannan dag och promenerat med gåstavar 3-4 kilometer varannan dag, och det är riktigt bra för att vara mig!

Jag var väldigt social och deltagande i skolan idag. Jag hade handledarmöte om mitt Projekt 100 poäng och under Kommunikation ventilerade mycket tankar på varje fråga under värderingsövningen och diskussionen... Det har jag inte orkat göra på länge. Jag öppnade också upp klassens stationära dator och dammsög och rensade skräpfiler - GUUUUUD VAD DAMM! Där har man inte dammat på 4 år... Jag talade också med ekonomi- och datoransvarige om vad jag gjort, och sedan med mina vänner som är med i elevkårsstyrelsen om att jag skulle vilja vara ansvarig för datorerna... har velat det redan sen i ettan, men aldrig vågat ta initiativet och sedan blivit för nedstämd. Men det är nog en bra idé, det är mycket jag stör mig på...

Okaj, det här blev långt. Första gången på månader som jag känner mig genuint glad, så det är ganska stort. [cheers][party]

SvaraCitera
Ämnesstartare

TAGGAD!!! [love]

SvaraCitera
höna

mår illa och har med största sannolikhet ätit mer kalorien än jag borde idag i och med allt godis jag proppat i mig. [sad][sad]

SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

största sannolikhet ätit mer kalorien än jag borde idag

[rolleyes]

SvaraCitera
höna

passaro:

[rolleyes]

följer 1 program typ! för å testa å se om de händer nåt[blush]

SvaraCitera
Ämnesstartare

är lite ledsen typ
besviken. visste inte ens att jag förväntade mig något

SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

följer 1 program typ! för å testa å se om de händer nåt

haha berätta mer

(ja, jag är allvarlig, även o mdet inte låter som det :P)

SvaraCitera
Ämnesstartare

SÅ JÄVLA GLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA [bigcheers]

SvaraCitera
höna

passaro:

haha berätta mer

(ja, jag är allvarlig, även o mdet inte låter som det :P)

eehrmmm

de e en app. den räknar ut hur mycket kalorier man ska äta om man vill gå ned x antal kilo och så skriver man ner hur mycke man tränar å så

tror jag har alldeles för lite disciplin för att palla följa grejen, men de e värt att testa kanske[blush]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag mår riktigt bra, och humöret är på topp. Däremot är jag väldigt trött. Jobbet tär å krafterna.
[smile]

SvaraCitera
older comments