Aviseringar
Rensa alla

Hur mår du?

latest comments older comments

Ämnesstartare

Här skriver alla hur de mår just nu. Motiveringar är välkomna.

Jag mår rätt bra. Har gymmat ett tag och börjar se resultat. 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Här skriver alla hur de mår just nu. Motiveringar är välkomna.

Jag mår rätt bra. Har gymmat ett tag och börjar se resultat. 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter

om människor kunde respektera andra så hade jag inte behövt droger, men det är vad som håller mig upp.


   
SvaraCitera

jag har märkt att positiva människor som visar respekt ger mig samma lugna men samtidigt glada känsla 


   
SvaraCitera

TröttIt is little okay, my foot is still hurting, and I have a little headace 


   
SvaraCitera

Tror att mensen till mestadels bidrar till min deppighet just nu, medan att pojkvännen åker bort i en månad till Italien, de kommande långa arbetsdagarna och det förflutna ger deppigheten en skjuts.

Jag vet vad jag vill i livet, men känner ingen mening med det. Känner ingenting 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: lol de här betyder ingenting heller eller asså inlägget betyder att jag inte mår så bra som ett svar på rubriken.

tyckte det var ett väldigt trivsamt och instruerande inlägg. känner igen mig stort i problemet och jag brukar mest lösa det genom att föreställa mig att det åtminstone finns någonting som är ädelt med att vara så defekt och allmänt dålig på att vara en människa i världen. varje gång jag artigt förklarar för någon hur jävla utmattande det är att försöka vara normal får jag svaret "men är det någonting du känner att du vill/måste vara då? *huvvet på sne*". det märks hur människor helt och hållet går miste om problematiken.

019linnea: Jag vet vad jag vill i livet, men känner ingen mening med det. Känner ingenting

skål! Skål


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

välkommen apati, men den borde hålla sig borta när jag försöker umgås och sånt. det gör den inte.


   
SvaraCitera
mynona

En aning tagen av vansinnesmejl från en farlig galning men annars är det bra


   
SvaraCitera
reben

en dröm förstörde dagen gråtit i 12h
den huvudvärken uehh

mår jättedåligt önskar det bara var jag i hela världen


   
SvaraCitera

reben:
en dröm förstörde dagen gråtit i 12h
den huvudvärken uehh

mår jättedåligt önskar det bara var jag i hela världen

🙁

*kram från mig* hoppas att det blir bättre snart, finns om det är nått!


   
SvaraCitera
reben

019linnea:

🙁

*kram från mig* hoppas att det blir bättre snart, finns om det är nått!

tack 🙂


   
SvaraCitera

manisk


   
SvaraCitera
mynona

Nej, det blir inget av att resa utanför rummet den här sommaren. Uppenbarligen vill ingen träffa mig, och jag sitter väl bra här. Fattar inte varför jag förr i tiden hade bättre självförtroende. Jag har ingen anledning till det. Det finns ingen som tycker att jag är något att ha, och det är svårt att njuta av livet ensam. Det gör mig ledsen, men samtidigt får det mig att känna mig fri, för jag inser att det inte finns något som håller mig fast. Livet ger mig inget. Och om det inte är något problem för någon annan, så borde det väl inte vara ett problem för mig heller. 


   
SvaraCitera
mens
 mens

mynona:
Nej, det blir inget av att resa utanför rummet den här sommaren. Uppenbarligen vill ingen träffa mig, och jag sitter väl bra här. Fattar inte varför jag förr i tiden hade bättre självförtroende. Jag har ingen anledning till det. Det finns ingen som tycker att jag är något att ha, och det är svårt att njuta av livet ensam. Det gör mig ledsen, men samtidigt får det mig att känna mig fri, för jag inser att det inte finns något som håller mig fast. Livet ger mig inget. Och om det inte är något problem för någon annan, så borde det väl inte vara ett problem för mig heller. 

Försök göra grejer ensam även om det känns skitsvårt <3


   
SvaraCitera
latest comments older comments