Aviseringar
Rensa alla

Hur mår du?

latest comments older comments

Haien

019linnea:

har på känn att jag kommer bli nobbad/(är nobbad?) av någon jag är väldigt kär i

Usch sånna känslor är ju jättejobbiga:(

SvaraCitera

Haien:

Usch sånna känslor är ju jättejobbiga:(

Mycket så. Har haft större heartbreaks men känns så jävla synd att gå miste om någon så svårtoppad människa 

SvaraCitera

Förvirrad och vilsen

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Fått mer ångest sen jag rätt för mig själv varför måendet är så dåligt och vad som behövs förändra även i de "små" delarna. Det är väl bra att jobba på.. men möjligheterna skapar jag inte själv. Hade varit så mycket enklare och motiverande om allt gick att göra på egenhand. Ändå tjatar jag hela tiden på mig själv om att inte vara beroende av andra men det går ju inte att avstå.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Trött 

SvaraCitera

Trött och förvirrad som vanligt nuförtiden.
Sover flera timmar, sen vaknar jag och är trött och förvirrad, sen sover jag några timmar till, sen är jag vaken ett tag igen, sen sover jag flera timmar igen...

SvaraCitera
Hazel

Skit.
Nejnejnejnejnejnejnej. Jag vill inte bli deppig igen. Det gick ju så bra. Jag började må bra. 

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Det är riktigt dåligt och det förstör det jag måste och så blir det bara värre. Väldigt oklart hur jag ska bryta den här snurren

SvaraCitera

Mår skit.

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

med svartsjuka kommer ilska. Med ilska kommer hat. Självhat. Det är för ohållbart
att hela tiden fråga mig själv hur livet hade varit om jag var cis. Det kväver mig.

SvaraCitera

Rädd

SvaraCitera

Inte lika rädd

SvaraCitera

Orädd

SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra, har ont i foten dock, råkade nog dra av nåt muskelfäste eller dylikt innan när jag knäckte mina tår..

Annars är det fint, börjar bli lite tunnhårig vilket är nice, äntligen börjar man bli vuxen på riktigt. Mer testosteron*! Verkar kunna bygga muskler lättare nu än innan, har inte rört på arslet sedan i december men har på nåt magiskt vis blivit grövre iaf. Väger 87 ungefär, ingen drastisk förändring där men nu kan jag nog komma upp i 90 om jag inte ligger på latsidan när det kommer till dieten osv. Life's good.

*det verkar inte finnas nåt direkt samband mellan hårbortfall och testosteron. Obs har inte hårbortfall på långa vägar men när jag tänker tillbaka så tror jag att min hårlinje var lite längre fram när jag var yngre... 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Känns som jag har ett hål i hjärtat annars är det okej 

SvaraCitera
latest comments older comments