jumping jack flash:
haha jag insåg precis att jag nog har mens ibland, ska också agera fördelaktigt
Det finns ju alltid en anledning till ens mående, så gäller nog att klappa sig sj på ryggen lite och ha förståelse typ! Fördelaktigt osv
Mår jättebra.
är helt sänkt av illamåendet som vägrar ge med sig. dryg, bitter å på dåligt humör.
Förstår inte varför jag känner som jag gör. Borde veta bättre än att göra det. Borde kunna acceptera att det inte finns någon chans och att det då inte finns anledning till känslor av det slag. Men det kanske vore för lätt om det var så. Visst kan några fragment vara fina till en början men det är bara smärta när allt kommer kring. Önskar allt är över snart. Det blir bä
neutral. kommer förmodligen bli en händelserik och rolig vecka vilket jag ser fram emot! sen är det en del som känns jobbigt som alltid, ja.. när ska man få sommarjobb osv. att k är borta i 2 veckor utan telefon. saknad av kompisar etc. men allt kommer ordna sig. så himla glad att sommaren i princip är här
önskar att jag kunde förstå allting. men det kan jag inte. det får mig att känna mig orolig.
Jag mår fruktansvärt dåligt just nu. Vet inte var jag ska ta vägen, det enda jag vill är att gå och ta bort mig själv. Allting är bara nattsvart, ångesten kväver mig. Den tomhet jag känner inom mig är så fruktansvärd, vet inte vad jag ska göra. Är rädd för mig själv när jag mår så här..
Mår ganska dåligt just nu för att min mor är ledsen.. Asså det finns inget värre än att se sin egna mamma gråta..
Är det några runt 15 som vill prata av sig lite? Jag pratar gärna med folk. Jag är en tjej född 2002 (15 år) och vill gärna prata av mig om hur jag mår. 🙂
ojajaj, min arma skalle. Har ont i bakhuvudet såvida pass.
manisk pizza dream girl
"Oh, i'm terrible"
är ganska trött med lite huvudvärk, men annars rätt gött iom sommarlov
groteskt sorgsen.
har en redig depp-period på grund av några saker som har hänt. behöver komma ut och träffa mer folk eftersom det brukar hjälpa, men är samtidigt knappt så att energin finns till + att de för det mesta umgås med sina familjer/pojkvänner/åker bort osv nu över sommaren. vill bara gräva ner mig i en kudde och grina men ska börja med att gå ut och träna, sen kanske skriva en lista på vilka saker som är ett "problem" och hur jag kan lösa dem #selfhelp-kbt