Aviseringar
Rensa alla

Hur mår du?

latest comments older comments

Jag mår bara bra just nu. 🙂 

SvaraCitera

Aziiima:

Finns om du prata. Bara skriva på PM Gmn.! Åh härligt att du ska träffa han 🙂

HjärtaHjärta tack bästa du. jaa känns bra att ha ngt å längta till! skönt att det bara är bra med dig!

SvaraCitera

Har tungt att andas... har astma 🙁

SvaraCitera

Inte bra efter att ha vaknat från mardrömmar

SvaraCitera

Sov piss inatt och det är måndag, annars bra

SvaraCitera
Ämnesstartare

Mmhhhh ångest och har sovit dåligt 

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Det hade gärna fått vara så i tillvaron att inte allt var lovligt byte för ångesten att göra vad den vill med. Börjar bli så less på att det inte går att ändra på det. Men hur blir det bättre att vilja få bort ett hörn eller två av den äckliga filten när varje liten tanke, varje del av omgivningen, varje vilja ger mer ångest. Jag vet inte hur jag ska känna inför att det med att ha gets en chans till jobb bara förvärrat. Jag ville tro det skulle bli bättre med möjligheterna de gav. Hur gör folk ens för att känna lite acceptans till livet. Förstår inte varför det inte kan bli på något annorlunda vis. Det hade bara känts bra att få somna och typ känna mig tillfreds eller något. Att köpa hantverkssaker gav mig samma form av ångest som att inte kunna köpa något alls. Det hade kunnat bli så bra. Men bra blir det nog inte i en verklighet där människor är del. Får väl se om det går att hitta något sätt att hitta någon form av självkänsla på. Det har väl inte gått bra alls än.

SvaraCitera

Har varit väldigt seg och omotiverad det sista, men tror jag vet hur jag kan fixa det nu 🙂 Ska pröva nästa gång jag får sådan känsla och se om det blir bättre.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag mår rent ut sagt skit idag. Jag brukar må bra men just idag är det något som inte står rätt till. Blir vilodag för mig idag

SvaraCitera

Haft mardrömmar varje dag i flera veckor nu. Sömnen påverkas och ångesttankarna förstärks. Undermedvetna försöker kommunicera med mig mer än vanligt. Jag undrar vad jag vill mig själv.

SvaraCitera
Ämnesstartare

E mkt stressad + venne hur man överlever typ 

SvaraCitera

känner mig grymt neutral. som att livsgnistan har försvunnit lite

SvaraCitera
Ämnesstartare

Åt helvete 

SvaraCitera

flygkärra:
E mkt stressad + venne hur man överlever typ 

🙁 hoppas saker och ting faller mer på plats så småningom. kram!

SvaraCitera

mår faktiskt inge vidare

SvaraCitera
latest comments older comments