mår trött
Fnittrig.
Mår bra och trött. Nog läggdags nu
Mår fett dåligt idag... Mina känslor går alltid upp och ner, det är så hemskt att vara maktlös när det kommer till sina känslor. Hoppas alla som mår skit mår bättre snart<3
Tror jag börjar bli sjuk nu. Lagom till lovet
Mår helt okej, av ingen särskilt anledning men jag har kompisar att umgås med och så och det gör mig glad i livet. 🙂
Trevlig-Snubbe:
Mår helt okej, av ingen särskilt anledning men jag har kompisar att umgås med och så och det gör mig glad i livet. 🙂
Samma här, helt okej. Fast jag börjar få ny kompisar så det är lite pirrigt. Alltid känt mig ensam men inte längre.
typ bra, lite nedstämd. En kram hade nog löst det.
Vet inte vad jag ska göra när jag inte har något att pilla på.
Nervöst, var förvirrad tidigare idag på jobbet eftersom småbarnen inte vart hemma hos oss på flera veckor och det smittade av sig lite på mig, deras springande hit och dit och rösterna känner jag fortfarande av. Jag försöker hålla mig lugn, glömma bort det och är så glad för att näsan inte rinner eller är täppt. Det blir spännande om en liten stund. Jag undrar vad som händer och hur jag kommer må imorgon. Vad jag kommer tänka på då. Känner mig säker och bestämd trots all förvirring.
Skulle mått bättre av att ha nån och prata med nu eller bara umgås med. Den här rastlösheten som skrämmer upp mig och jag vet inte vad jag ska hitta på. Vill inte gå in på ett fik för och hitta på någonting men sitter jag i en fåtölj i nån galleria då blir jag osäker.
Behöver äta och dricka och ta på mig strumpor men är för slö. Igår somnade jag i fåtöljen, det ekar fortf i huvudet.
Riktigt sjukt dåligt
Spydde nästan idag (långt ifrån men jag kände lukten) och har inte ätit något av påskägget då jag vet att min mage inte tål anton berg choklad och sånt där lösgodis. Hade fel kläder på mig och var bara ute en liten stund när jag skulle hänga upp tvätten efter det sov jag i tre timmar och kallsvettades. Men känner att jag har mer hopp.
Sådär.