Mår skitbra idag eftersom jag tog Excstasy lol nej skämta 😛
vincebruh:
Mår skitbra idag eftersom jag tog Excstasy lol nej skämta 😛
Jag skämtar inte
antingen skriver du om kondomer eller droger men är det om djur då är du seriös!
SkeletonGirl:
Jag skämtar inteantingen skriver du om kondomer eller droger men är det om djur då är du seriös!
Vad händer om du bakar ihop de två sakerna då? 😉
Bra men är rejält trött, ska snart sova.
Spänd inför en kollega som jag inte vet om det kommer bli mer än bara en kollega. Då hon har sitt killproblem och ny i stan. Känns som början mot en vänskap men hon är öppen med alla. Så det kan bli jobbigt att bli av med henne när man behöver pusta ut. Mest jobbiga att jag ser fram emot att lära känna henne.
Har söndagsångest och har inte fått ligga på en månad. Har god lust att hoppa från en bro
Jag vill promenera med katterna som i Whisper of the heart alltså drömmer en del.
Mår världsklass!
Asstriid:
Mår världsklass!
Hoppas det stämmer så du inte lurar oss och mår dåligt! För jag mår bättre nu < 333
SkeletonGirl:
Hoppas det stämmer så du inte lurar oss och mår dåligt! För jag mår bättre nu < 333
Jag luras aldrig
Asstriid:
Jag luras aldrig
Skönt och veta. Det var nån som skämtade häromdagen, nej det var inte härifrån. Aehhfkf varför påminde du mig. Jag är rädd jag kan bli kär i den lurifaxen.
Snart spyr jag. Och det luktar bränsle men jag tror det är nånstans ute. Usch vad jag inte vill bli sjuk av den där spårvagnen. Värre när man ligger ner så kanske ska tvinga mig börja måla och skjuta upp det. Vill inte kallsvettas mer. Mest av allt nervös inför alla dem där telefonsamtalerna när detta illamåendet kommer, va hemma eller inte.
Jag är fkn hungrig , trött och vill sova