Aviseringar
Rensa alla

Hur mår du?

latest comments older comments

Ämnesstartare

Mår skitbra idag eftersom jag tog Excstasy lol nej skämta 😛

SvaraCitera

vincebruh:
Mår skitbra idag eftersom jag tog Excstasy lol nej skämta 😛

Jag skämtar inte Hjärta

antingen skriver du om kondomer eller droger Mycket glad men är det om djur då är du seriös! 

SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:

Jag skämtar inte Hjärta

antingen skriver du om kondomer eller droger Mycket glad men är det om djur då är du seriös! 

Vad händer om du bakar ihop de två sakerna då? 😉

SvaraCitera

vincebruh:

Vad händer om du bakar ihop de två sakerna då? 😉

Baka idiot 

SvaraCitera
Ice
 Ice

Bra men är rejält trött, ska snart sova.

SvaraCitera

Spänd inför en kollega som jag inte vet om det kommer bli mer än bara en kollega. Då hon har sitt killproblem och ny i stan. Känns som början mot en vänskap men hon är öppen med alla. Så det kan bli jobbigt att bli av med henne när man behöver pusta ut. Mest jobbiga att jag ser fram emot att lära känna henne. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Har söndagsångest och har inte fått ligga på en månad. Har god lust att hoppa från en bro

SvaraCitera

Jag vill promenera med katterna som i Whisper of the heart Hjärta alltså drömmer en del. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Mår världsklass!

SvaraCitera

Asstriid:
Mår världsklass!

Hoppas det stämmer så du inte lurar oss och mår dåligt! För jag mår bättre nu < 333

SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:

Hoppas det stämmer så du inte lurar oss och mår dåligt! För jag mår bättre nu < 333

Jag luras aldrigIcke!

SvaraCitera

Asstriid:

Jag luras aldrigIcke!

Skönt och veta. Det var nån som skämtade häromdagen, nej det var inte härifrån. Aehhfkf varför påminde du mig. Jag är rädd jag kan bli kär i den lurifaxen.

SvaraCitera

Snart spyr jag. Och det luktar bränsle men jag tror det är nånstans ute. Usch vad jag inte vill bli sjuk av den där spårvagnen. Värre när man ligger ner så kanske ska tvinga mig börja måla och skjuta upp det. Vill inte kallsvettas mer. Mest av allt nervös inför alla dem där telefonsamtalerna när detta illamåendet kommer, va hemma eller inte.

SvaraCitera

Jag är fkn hungrig , trött och vill sova

SvaraCitera

Kebaab02:
Jag är fkn hungrig , trött och vill sova

Du tog orden ur min mun

SvaraCitera
latest comments older comments