Aviseringar
Rensa alla

Hur mår du?

latest comments older comments

Lite svartsjuk typ, fick just reda på att en av mina drömprinsar tydligen är gift...FörvånadGråterGråter

Förhoppningsvis med en fin tjej, men ändå lixom/':

Hade lagt in så mycket hopp typ i fantasin kring denne killen, o så var han redan upptagenGråternu rasar mina framtidsdrömmar samman, tusan oxå D':

Kände väl ändå först att jag mådde hyfsat bra idag typ, o sen skulle jag såklart få reda på detta, fan me lixom ):

SvaraCitera

Jag känner mig trött på att alltid vara den som väntar på honom.. 

SvaraCitera

Mår inte så bra, känns som om typ allting jävlas med mig idag /':

SvaraCitera

Lilla Trollungen:
Lite svartsjuk typ, fick just reda på att en av mina drömprinsar tydligen är gift...FörvånadGråterGråter

Förhoppningsvis med en fin tjej, men ändå lixom/':

Hade lagt in så mycket hopp typ i fantasin kring denne killen, o så var han redan upptagenGråternu rasar mina framtidsdrömmar samman, tusan oxå D':

Kände väl ändå först att jag mådde hyfsat bra idag typ, o sen skulle jag såklart få reda på detta, fan me lixom ):

Samma här 

SvaraCitera

Väntar på att få börja jobba, spela pingis. Väntar på att få börja pyssla men vet inte vart jag hittar pennor och pärlor. Väntar på att få en Lolita outfit. Väntar och förbereder och vill fota i studio.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Interesting site i love it keep posting more     https://fencingsacramentoca.com

SvaraCitera
Lokes

Vet inte, lite mittemellan, väntar på min andra glow up, ingen aning hur min vår kommer att se ut och det stressar mig

SvaraCitera

Tusan. Blev hungrig nu… mitt i natten. 

SvaraCitera
Lokes

Tror att så mycket som jag ser i syne och hallucinerar är ett tecken på att jag inte mår så jättebra men det är bättre än det någonsin varit iaf

SvaraCitera
Lokes

ThundWind:
Tusan. Blev hungrig nu… mitt i natten. 

Känner mig smart att jag gjorde två rostmackor o åt vid midnatt så jag skulle klara natt hungern

SvaraCitera
oneday

Vet inte

SvaraCitera

oneday:
Vet inte

hur mår du nu

SvaraCitera
oneday

youngvobb:

hur mår du nu

Jag mår bra dudå