Lite svartsjuk typ, fick just reda på att en av mina drömprinsar tydligen är gift...
Förhoppningsvis med en fin tjej, men ändå lixom/':
Hade lagt in så mycket hopp typ i fantasin kring denne killen, o så var han redan upptagennu rasar mina framtidsdrömmar samman, tusan oxå D':
Kände väl ändå först att jag mådde hyfsat bra idag typ, o sen skulle jag såklart få reda på detta, fan me lixom ):
Jag känner mig trött på att alltid vara den som väntar på honom..
Mår inte så bra, känns som om typ allting jävlas med mig idag /':
Lilla Trollungen:
Lite svartsjuk typ, fick just reda på att en av mina drömprinsar tydligen är gift...Förhoppningsvis med en fin tjej, men ändå lixom/':
Hade lagt in så mycket hopp typ i fantasin kring denne killen, o så var han redan upptagennu rasar mina framtidsdrömmar samman, tusan oxå D':
Kände väl ändå först att jag mådde hyfsat bra idag typ, o sen skulle jag såklart få reda på detta, fan me lixom ):
Samma här
Väntar på att få börja jobba, spela pingis. Väntar på att få börja pyssla men vet inte vart jag hittar pennor och pärlor. Väntar på att få en Lolita outfit. Väntar och förbereder och vill fota i studio.
Vet inte, lite mittemellan, väntar på min andra glow up, ingen aning hur min vår kommer att se ut och det stressar mig
Tusan. Blev hungrig nu… mitt i natten.
Tror att så mycket som jag ser i syne och hallucinerar är ett tecken på att jag inte mår så jättebra men det är bättre än det någonsin varit iaf
ThundWind:
Tusan. Blev hungrig nu… mitt i natten.
Känner mig smart att jag gjorde två rostmackor o åt vid midnatt så jag skulle klara natt hungern
Vet inte