är så jävla arg och irriterad. datormusen är helt sneknullad som laggar hela tiden. omöjligt att sitta vid datorn utan att förstöra nerverna.
oförskämt lycklig jämt 🙁 vardagen är enkel. förlåt.
PMR:
Jag orkar inte längre. Detta förstör mitt liv och nu har jag förstört den viktigaste relationen i mitt liv, relation till den jag älskar. Mitt huvud vill inte tillåta mig att leva.
🙁 kram på dig pmr
sinnessjuk uns:
oförskämt lycklig jämt 🙁 vardagen är enkel. förlåt.
det är ju fantastiskt! glad för din skull 😀
Är ganska ok, har en sysselsättning nu så det hjälper plus har ändrat om min livsstil så är en aktiv person. Är dock ensam, har få vänner och det ger mig ångest så har sökt hjälp. Jobbar dock aktivt för att fixa det och har nått vissa framsteg 🙂
Mindre "bra" än vanligen.
gay
ångest, stress o trötthet men samtidigt lite lycka oxå
sinnes sjukt jätte dåligt
Rätt dåligt just nu. Dessutom mår bror sådär uruselt igen... men en del av mig känner ändå att det är fint att han kunde prata med mig, trots omständigheter och det förflutna
min sömn har bestämt sig för att bara funka i enstaka timmar i taget, dessutom går han igenom det värsta tänkbara och jag är det sämsta stödet man hade kunnat tänka sig.
jaevla skeijtskovla där man båara fåar nan jaevla typ maskar me spärmasåas, väm fåan vill ha DEA ijeng-klen', jaevla bōōg måat