uhuhu vill inte ha såhär svårt att andas. snart kommer vän och då måste jag babbla och ha mig, vilket jag ju såklart vill. det blir skitjobbigt. vill ej vara en liten sjukling 4 ever.
vill ngn byta hälsa med mig. och liv kanske. om jag får ta med mig min katt till den nya tillvaron.
Jag mår bra!
mens:
uhuhu vill inte ha såhär svårt att andas. snart kommer vän och då måste jag babbla och ha mig, vilket jag ju såklart vill. det blir skitjobbigt. vill ej vara en liten sjukling 4 ever.
vad har hänt? 🙁
känner mig aningen döende
Jag mår både bra och dåligt. Idag känner jag mig väldigt trött och oinspirerad, vilket resulterar att jag mår väldigt dåligt. På veckodagarna gymmar jag och då mår jag väldigt bra. Men dagar som denna får jag för mig att allt är skittråkigt och dåligt. Men det är väl så, lycka är inte en destination, det är ett humör. Som att vara hungrig då och då, eller att vara trött då och då. Lycka är samma sak, ett humör.
känner ingenting. är helt tom på känslor.
Det går lite upp o ner
Som temperaturen
Tickstart:
vad har hänt? 🙁
hoppades länge att det bara var ångest men det är min sköldis som krånglar och skapar probs där också
mens:
hoppades länge att det bara var ångest men det är min sköldis som krånglar och skapar probs där också
aw. alltid sköldisen! vet inte varför tjejer verkar ha sån otur med den för..
Tickstart:
aw. alltid sköldisen! vet inte varför tjejer verkar ha sån otur med den för..
många kan ju leva normala liv ändå men det verkar ej gå för mig nu iaf. tufft.
mens:
många kan ju leva normala liv ändå men det verkar ej gå för mig nu iaf. tufft.
vad är det för besvär du har då? Minns inte så väl, är det inte typ allt från sömnbesvär till hårbortfall? :s
Tickstart:
vad är det för besvär du har då? Minns inte så väl, är det inte typ allt från sömnbesvär till hårbortfall? :s
mm håravfall, extrem trötthet, matthet, dåligt närminne, dålig koncentration etc
mens:
mm håravfall, extrem trötthet, matthet, dåligt närminne, dålig koncentration etc
:/ mm känner igen det där. Har du rätt dos av Levaxin eller testar ni fortfarande?