Ledset, men gråten når jag inte. Skulle vilja gråta.
Vad har jag gjort för att behandlas så? Jag har aldrig velat göra någon illa
är så ledsen för allt jag kan ha gjort fel. jag har aldrig velat göra någon illa. jag är beredd att göra vad som helst för att man inte ska vara arg på mig.
Mår bra, sugen på lite alkohol idag.
Mår skit, fyller år men har tankarna åt annat håll då min mens e 2 veckor sen.
jag är arg, ledsen och besviken på min killes mamma + styvpappa.. de är bara så elaka och respektlösa mot honom ibland till den punkten där killen min inte tycker att livet är värt och leva, iallafall i en sådan miljö eftersom han bor hemma ännu. hoppas att han flyttar ut snart och roligast vore till mig. men vi får se vad som händer
fyfan
ledsen och ensam. fast inte ensam egentligen och inte ledsen när det spelar roll. men det är en enträgen känsla. ledsen och ensam.
Rätt bra, min bror verkade väldigt fräsch nu när jag träffade han jämfört med hur det har varit tidigare
vill inte åka "hem" :--(
Inge bra
Kan inte sluta.
trodde att man skulle vara utvilad efter en så lång sovmorgon, men känner mig seg typ. ska kasta mig ut på en prommis sen
Glad & ledsen.
Att fela är mänskligt. Jaha och vad då då. Om det är sant vill jag inte vara människa. Jag tror felande handlar om en oförmåga, tillkortakommanden och för lite kunskap. För det verkar finnas bra många som har en beundransvärd förmåga att göra rätt.
Befogad fråga, Nemi, varför är du hela tiden elak mot dig själv?
Jag tror att en av de sämre saker en kan göra mot sig själv är att ångra sina handlingar, ångra tidigare beslut och konsekvenserna av dem. Det finns ju situationer då ånger är det enda rätta men de är ändå sällan. Det leder bara til ett klandrande av en själv onödigt hat. Så, jag ångrar typ allt. Men samtidigt är det ju ingen annans fel än mitt eget och då är det ju rätt att klandra mig själv. På alla vis dumt men rätt.
Jo visst det går att se det som lärdomar. "så jag slösade bort x år av livet på något jag inte klarar eller något jag kanske inte ens intresserade mig för, men det är bra nu vet jag ju det" Livet känns alldeles för kort för sånt, alldeles för kort.
trött på att
1. vara den enda vuxna i min familj
2. se till att mina föräldrar mår bra
3. bära alla familjemedlemmars känslor
Svettigt!