konstigt o inte va dödligt stressad har en massa tid för o va ledsen för annat nu
Sämre
Tror det är på väg att bli bättre faktiskt
sup, ply!:
vet inte hur detta skall tolkas, du kanske också är glad för jungs skull
Det också, men är i första hand munter av ditt ordval.
Exner:
Det också, men är i första hand munter av ditt ordval.
fan eller nice? tror nice kommer ifrån att jung ofta använder det. fan är nog bara jag.
sup, ply!:
fan eller nice? tror nice kommer ifrån att jung ofta använder det. fan är nog bara jag.
Alright. Såg det som att du skrev "fan va nice" för att härma/häckla folk som skriver så naturligt.
Exner:
Alright. Såg det som att du skrev "fan va nice" för att härma/häckla folk som skriver så naturligt.
haha du tror alltid att jag häcklar.
är inte ens i skick att häckla ärligt talat, det är väl on topic också.
sup, ply!:
är inte ens i skick att häckla ärligt talat, det är väl on topic också.
: / Är tillgänglig på Skype, PM, Telefon med mera. Kan börja med att berätta saker som är jobbigt i mitt liv för att göra det mindre ensidigt.
Exner:
: / Är tillgänglig på Skype, PM, Telefon med mera. Kan börja med att berätta saker som är jobbigt i mitt liv för att göra det mindre ensidigt.
tack, men det finns inget att prata om för min del. du får höra av dig ändå om du behöver det.
Livet är på topp förutom att jag är stressad. Har dock varit väldigt produktiv idag. Har lämnat in två av tusen uppsatser, och nu blir det väl att göra lite mat och sedan fortsätta plugga!