Aviseringar
Rensa alla

Hur mår du?

older comments

Ämnesstartare

Chibibbi: Det känns som att min närvaro överlag skapar mer dåligt än bra när jag tvunget ska utmana och verbalisera mina tankar.

nej. din närvaro skapar bra.
det är bra att utmana, det är bra att tänka (tror jag).

SvaraCitera
Ämnesstartare

urgh:

nej. din närvaro skapar bra.
det är bra att utmana, det är bra att tänka (tror jag).

tack, faster. åh, jag minns dagarna när jag var 15 och (ännu mer) vilsen. då fanns faster där att prata med i forumet. det var cool. du är cool.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

tack, faster. åh, jag minns dagarna när jag var 15 och (ännu mer) vilsen. då fanns faster där att prata med i forumet. det var cool. du är cool.

haha gulledu. Hjärta

SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

vf?

Hade riktigt kass dag 😛

SvaraCitera
höna

Jag hatar att vara så instabil som jag är. Gränsen till gråt är jättetunn och det är jättejobbigt. Räcker med att jag tänker något eller att någon säger nåt litet jag blir ledsen av så börjar jag grina. Härligt att tex gråta innan jobbet, på tåget hem, aa närsomhelst.

STAAAAHHP

SvaraCitera

Avregistrerad:
Här skriver alla hur de mår just nu. Motiveringar är välkomna.

Jag mår rätt bra. Har gymmat ett tag och börjar se resultat. 🙂

Jag mår skit dåligt :(. Har orättvisa föräldrar 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Mår dåligt på så många vis samtidigt nu. Kan hantera en sak åt gången (nåja, någorlunda) men inte allt samtidigt. Fysiskt: febrig som satan och alldeles dunderförkyld. Psykiskt: är så himla trött på att vara helt fel på alla möjliga vis och känna att jag inte passar in i det "normala samhället". Vill bortbortbort från livet. Det finns i princip bara en person, utöver mina familjemedlemmar, som jag känner mig trygg med. Tror dock att jag kan ha hittat en till, jag ska se till att det blir så, måste våga, you go frida. Over and out.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Snor, snor överallt

SvaraCitera
Ämnesstartare

Mår hopplöst med tillfälliga skurar av ok

SvaraCitera
mynona

Fortfarande fysiskt sjuk, därmed mår jag ganska bra

SvaraCitera
Ämnesstartare

rätt bra, tror att det blir bra, har bara ont i ryggen

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hatar folk

SvaraCitera
Ämnesstartare

bättre - varm och avslappnad av te samt kär

SvaraCitera
mynona

fysiskt frisk nu, tror jag. inträffat brytning nu, alltså ledsen och sårad. så kan det gå. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Mår ganska bra nu faktiskt.

SvaraCitera
older comments