Hyfsat dåligt. För mycket information på en och samma gång + inte så bra annars heller.
sova
Hej, mår fint. Skönt att cykla idag liksom. Är trött och ska sova om 1 timma typ.
Jag mår inte så bra, stänger allt inne som vanligt tills jag snart antagligen kommer koka över.
Livet är bra härligt
är förkyld... trött...
trööööööööööööööööööööööööööööött
Weird. Mår bra och dåligt på samma gång. Glad över att jag snart tar studenten och får njuta lite av livet (även om det är som som mest stressigt i skolan just i detta nu) Även glad över att ha fina vänner som bryr sig. Det är sådana saker som får mig att orka upp varje dag.
Sedan finns det där som förstör lite, som alltid gnager i mig. Det är att jag gjorde mig själv så jävla sårbar genom att jag tillät mig själv börja tycka om någon på riktigt. Och nu står jag här, sårad och på något vis förnedrad. Lurade mig själv verkligen ett tag där, att det jag kände kanske var ömsesidigt. Men nej, tydligen så är jag inte något värt, är inte någon att bry sig om. Jag rycktes med av den där pirriga känslan ett tag - men hey nu kom verkligheten ikapp mig. Feels like shit tbh.
Wall of text också. Great. Men det är alltid skönt att skriva av sig.
hannnah:
tar studenten om 23 dagar, det är ju najs iaf
Vilket datum springer ni ut?
Vill att saker ska ordna sig (hur som helst bara det resulterar i största möjliga lycka för samtliga inblandade). Tålamod är en dygd, sägs det.
pendu:
Vilket datum springer ni ut?
8 juni
hannnah:
8 juni
Oh en vecka före oss.
Shit känns surrealistiskt. Ska bli så jävla nice!
pendu:
Oh en vecka före oss.
Shit känns surrealistiskt. Ska bli så jävla nice!
ååh du tar ju ganska sent då! känner bara 1 som tar efter mig,
aa... en obeskrivlig känsla, blir glad i hjärtat så fort jag tänker på d, har varit helt sjukt skoltrött på sista tiden!
hannnah:
ååh du tar ju ganska sent då! känner bara 1 som tar efter mig,
Ja, vi är lite efterblivna här borta
hannnah:
aa... en obeskrivlig känsla, blir glad i hjärtat så fort jag tänker på d, har varit helt sjukt skoltrött på sista tiden!
Kommer bli en sådan lättnad!
Haha no shit, hela det här läsåret har jag bara velat bara bränna upp alla skolböcker, häften, uppsatser och allt vad de heter.
pendu:
Kommer bli en sådan lättnad!
Haha no shit, hela det här läsåret har jag bara velat bara bränna upp alla skolböcker, häften, uppsatser och allt vad de heter.
ska rensa datorn på skolarbeten och bränna mina gamla prov!haha ska fan göra det
den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge
hannnah:
ska rensa datorn på skolarbeten och bränna mina gamla prov!haha ska fan göra det
jaaaa gör d, friheeeeeet!!!!!
hannnah:
den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge
saaant i och för sig!