Aviseringar
Rensa alla

Hur mår du?

older comments

Ämnesstartare

lmaomynigga:

dom e ju snygga

Mhm snygga människor drar sig till samma utbildning  Galen

Nää vissa ser bra ut andra ej.  E väl som allt annat

SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:
Glömt bort hur kul det är att bråka med sidans 2 sdare och deras hundra konton. Borde hänga här mer

Hjärta

SvaraCitera
Ämnesstartare

äckligt trött ba

SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte så här, åtminstone: 

SvaraCitera

Mår typ bra.
Vet bara inte vad jag ska med det till.

Läs det med spoken word-feeling.
djup skit asså.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag mår helt ok! 

SvaraCitera

Börjar få riktigt ont av spiralen..

vill gråta

SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:
Inte så här, åtminstone: 

http://m.youtube.com/watch?v=KEeFNvvR-ng

SvaraCitera

Ångest över skolan, riktig ångest som skär in i magen..
Fyfan, min mamma är så snäll och fin, hon försöker få mig att må bra igen men det går inte. Vill bara vara glad, träffa nya vänner och göra saker jag kommer minnas, istället har jag en oroskänsla i kroppen som ständigt finns där, ibland minskar den men sedan kommer den igen, värre än nånsin. Jag känner mig trött, fylld av ångest och nedstämdhet, orkar/vågar inte ta mig ut från rummet. Jag vill verkligen bara vara glad, få min mamma att se hennes förut så glada dotter. Jag försöker att vara så positiv jag kan, men hon ser igenom mig och vet att jag fortfarande inte mår bra och det gör bara ont. Vill älska mig själv men det känns omöjligt, alla tankar kretsar kring saker jag sagt/gjort fel och jag känner mig ensam. Allt blir en ond cirkel.

SvaraCitera
Ämnesstartare

asbajs

SvaraCitera
nubbie

019linnea:
Börjar få riktigt ont av spiralen..

vill gråta

Hur kändes det att sätta in den?

SvaraCitera

nubbie:

Hur kändes det att sätta in den?

Det gjorde mer ont än vad jag föreställt mig. Blev illamående och skrek nästan rakt ut när de mätte, klämde och sköt in den.. haha. Huvudsaken är att det blev gjort iallafall, och tackar som frågar

SvaraCitera
nubbie

019linnea:

Det gjorde mer ont än vad jag föreställt mig. Blev illamående och skrek nästan rakt ut när de mätte, klämde och sköt in den.. haha. Huvudsaken är att det blev gjort iallafall, och tackar som frågar

:((((( usch usch, vad läskigt det verkar. Är det hormon eller koppar? Och varför just en sån?

SvaraCitera
nubbie

Söt

SvaraCitera

nubbie:

:((((( usch usch, vad läskigt det verkar. Är det hormon eller koppar? Och varför just en sån?

Det kan vara lite läskigt, ja, men som bra är går det undan snabbt asså. Det är en kopparspiral som de satte in, eftersom den är hormonfri får man minimala biverkningar i jämförelse med hormonspiralen - bortsett från ev. kraftigare mens och menssvärk då, är för övrigt riktigt SKÖNT att ha den där i 5 år och slippa tänka på det

SvaraCitera
older comments