Aviseringar
Rensa alla

Hur mår du?

older comments

Ämnesstartare

Fasiken:

Mm kanske 🙁 brukar inte behöva känna gnistan för vänner sjlv så jag vet inte
tog de typ ashårt pga mått bra över hur bra de gick där o få kontakt me folk över nätet o typ känt mig normal
så ba kände ja samma med den här innan o efter att vi träffades o typ när den sen dissa så blev ja mkt osäker på om ja kunde våga va glad över de ja tidigare pratat me 🙁 

Har inga intressen längre, finns inget jag vill utöva osv

Pluggade innan men där fick ja verkligen int kontakt med nån 🙁

Aja de e lite skitsamma
provat typ allt ja klarar av o gett upp Rodnar

det är aldrig för sent så länge du lever hörröööööö


   
SvaraCitera
Kudhos

Trött..!!


   
SvaraCitera
Lounge

Sovit i princip i 16 timmar. Haaaaaaaaaatar mig själv just nu. Det är bara så jävla svårt att kliva upp när man är arbetslös. Och när jag inte kliver upp tidigt så blir jag passiv resten av dagen. Svårt att hitta ork till sysslor. Känner mig stressad över att få saker gjorda. Less.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har det tvärt om
sover för lite och har konstant huvudvärk och triljarder åtaganden

vi borde dela


   
SvaraCitera
Lounge

chips-reklam: har det tvärt om
sover för lite och har konstant huvudvärk och triljarder åtaganden

vi borde dela

det är inte heller roligt

ibland går det ju bra med rutinerna. men det är svårt att hålla i det långa loppet när man är arbetslös.


   
SvaraCitera

Mår bara bra! Du då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

det är inte heller roligt

ibland går det ju bra med rutinerna. men det är svårt att hålla i det långa loppet när man är arbetslös.

ja, har varit där. det är så jävla svårt och blir inte bättre av yttre oförstående krav.
men kämpa på med rutinerna, och så får en faila lite ibland.


   
SvaraCitera
Lounge

chips-reklam: men kämpa på med rutinerna, och så får en faila lite ibland.

tack, är bäst på att vara hård mot mig själv. men jag kan ju inte vara perfa hela tiden. hur kommer det sig att du inte sover?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

tack, är bäst på att vara hård mot mig själv. men jag kan ju inte vara perfa hela tiden. hur kommer det sig att du inte sover?

nä och att vara perfa är nog fett tråkigt!
jag tänker att det viktigaste är att göra peppiga saker som sätter igång en.

har haft sömnsvårigheter hela livet. numera främst att jag sover oroligt.
drömmer intensivt och vaknar då och då av att jag håller andan eller biter ihop käkarna.
hehehe.
det har varit extra livligt i planeten de senaste nätterna pga stressad. försöker vila i vaket tillstånd iaf.


   
SvaraCitera
Lounge

chips-reklam: har haft sömnsvårigheter hela livet. numera främst att jag sover oroligt.
drömmer intensivt och vaknar då och då av att jag håller andan eller biter ihop käkarna.
hehehe.
det har varit extra livligt i planeten de senaste nätterna pga stressad. försöker vila i vaket tillstånd iaf.

usch då.. stackare. drömmar kan vara så vidriga.. har du provat något sömnmedicin?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

usch då.. stackare. drömmar kan vara så vidriga.. har du provat något sömnmedicin?

bara propavan och atarax men det gjorde mig mest trött dagen efter användande.
läkarna jag pratat med har inte tagit det särskilt seriöst lolol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska igen typ våga låta mej ha profilbild o typ ba ååh ook ja vågar

kanske vakna me lite extra mod

fast lär typ vakna o typ springa te laptopen o ba slå på den liksom

o typ logga in på datorn då

o så sen ba logga in på um o så

o så ändra tebax så ingen normal människa hinner se


   
SvaraCitera
Lounge

chips-reklam:

bara propavan och atarax men det gjorde mig mest trött dagen efter användande.
läkarna jag pratat med har inte tagit det särskilt seriöst lolol.

Atarax och t.ex. Theralen brukar göra en trött till en början men det brukar gå över efter ett tags användade. Skulle aldrig rekommendera benso eller annat då det lätt blir ett beroende. Atarax och theralen har ju inte den vanebildningen.. Och brukar heller inte sjunka i effekt med tiden så man måste ta mer. Nämner ba detta för när jag stod på ett preparat som gjorde att jag drömde mardrömmar från det att jag somnade till att jag vaknade så gav läkaren mig typ 50 mg atarax och 2 ml theralen. Då sov jag iaf mardrömmsfritt och djupt tills det att jag vaknade. Kanske ej skadar att prova? Tråkigt att du ska ha det så 🙁


   
SvaraCitera

Känner mig nostalgisk, och rätt ensam bland alla nya människor som kommit hit på sistone.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja e ente ny
men jag borde verkligen sova pga kommer vara helt död när jag ska upp annars uhuhu


   
SvaraCitera
older comments