Nej nej nej nejj vill inte vara med längre. är slut färdig och allt. nlä usch hejdå
"bra" lr så
Helt underbart.
Venne, jag vill leva att att jag faktiskt mår bra men "det där" får mig att känna dåligt samvete. Det jag gör är fel och jag är medveten om det, men det känns rätt för mig. Då borde det ju egentligen vara rätt? Bah.
krasch:
Du kan få satsa en tia på att det är bluff också om du vill.
Ååå vad snällt. Kommer bli rik ikväll då! Måste vara rätt höga odds.
Massa jobbigt folk hemma hos mig:'C
jag har 4 inlämningsuppgifter, ett prov på helkurs, en begravning och två sminka-barn-jobb på mindre än en vecka.
Det känns omöjligt men jag försöker intala mig att allt går om man vill. bli min egen lyckas smed osv.
om jag misslyckas så innebär det ekonomisk katastrof.
samtidigt bråkar csn och denna månads utbetalning kommer bli sen, eftersom min korkade lärare inte sett till att mina veckor täcker heltid utan låtit en kurs sträcka sig för lång tid. Hon är så korkad. Så korkad. SÅ korkad. Hon förstår inte vad man säger utan ler och säger "ja" till allt. jag ler tillbaka för det är ju inte hennes fel att hon föddes dum.
tillsammans med detta blev min pojkvän bestulen på tusenlappar, så den sena CSN-utbetalningen kommer i vilket fall skapa en mindre ekonomisk katastrof.
jag har för mycket koffein i kroppen för klockslaget då jag ska upp imorgon bitti och med mensvärk och värmesköljningar kladda färg på barnansikten. Hoppas de inte uppfattar mina svettiga lidande händer.
mammor och pappor är dåliga på att torka bort snor och ketchup från sina ungars ansikten. kommer få ett utbrott när den femte ketchupsnorungen sätter sig i stolen.
det känns omöjligt att trycka upp worddokumentet som ska bli min första inlämningsuppgift. helst vill jag sno ett tält och bosätta mig i skogen.
Jag börjar misstänka att jag har dålig karma eller något. Allt och alla jävlas med mig.
varför kmr ingen och ger mig en kram då
hrä fläker jag ut mina problem men får ingen kram
trodde det hrä var typ som en supportgrupp för alla som mådde
jag har skoskav och hosta också
kram
åh tack äntligen
zigge varit i örebro's ikea hela dagen och shoppat. Mår bra, shopping är nyttigt
Trött. Uttråkad.
Såg nyss på Top Gear. Har börjat gilla bilar pga Jeremy Clarksson. Mår okej. Är trött och uttråkad.
Jag mår bra, är mör. Somnade i soffan 1-2 timmar förut.