Jag mår inte alls. Gjort allt möjligt dåligt under helgen...ätit för lite (ingen lagad mat alls), ätit för mycket godis (som vanligt), spytt(wiiie<----ironisk), misslyckats med att spy, skurit mig... Jaaa det var min helg det
aeegd:
yaay jag saknar fule smileyn med ögonbrynen
Jag med!!!! Jag hoppas att snubben i min klass kan laga min sladd, orka att en ny skall kosta 500 spänn (orka gnälla pappa betalar) men om jag köper en ny kommer det ta runt 3-7dagar innan jag får en ny!
Är du friskare från din sjukdom än då?
förlorad:
Är du friskare från din sjukdom än då?
joo jag e typ frisk nu 🙂 syns bara lite lite i ansiktet men det går rätt bra att sminka över =) hur mår du?<3
IceCess:
Jag vet att det känns jättehemskt, men kom ihåg att det faktiskt kommer komma en dag då du kommer må bättre, även om det känns hopplöst jut nu
Jag vet faktiskt inte om jag kan tro på att det gäller mig också
Gör bara felfelfel hela tiden, jag orkar inte leva ett sånt här liv
Tack för dina ord i alla fall
aeegd:
hur mår du?<
Som vanligt. Skrev just om mi nhelg här i tråden. Bajs kommer säkert inte kunna logga in mer på den har biblioteks-datorn! BAJS! 15sek kvar! SKIIIIT OCKSÅ!!!
glasregn:
Jag vet faktiskt inte om jag kan tro på att det gäller mig också
Gör bara felfelfel hela tiden, jag orkar inte leva ett sånt här liv
Jag vet att den dagen kommer att komma för alla. Nån gång måste det vända! Vi är väldigt nere just nu, men nån dag kommer det säkert hända nåt som får oss att vilja kämpa. Jag låter väldigt optimistisk nu, men jag försöker tro på det, även om det verkligen tar emot.
glasregn:
Tack för dina ord i alla fall
Jag tycker att jag ger ganska dåliga råd