Notifications
Clear all

Hur mår ni idag?

Topic starter

Hej

Tänkta bara kolla om hur ni mår idag? Om ni mår dåligt eller bra.

Ämnesetiketter
DMITRI

ganska bra! gick upp redan kl 9 och har ätit frukost och gått å slängt in tvätt i tvättstugan i ett annat hus genom en snöstorm. är ganska imponerad över mig själv! sen känner jga mig ganska pigg åxå 🙂

är det bra med dei då?

ReplyQuote
Topic starter

guitaristheshit:

hur ni mår idag?

jag fryser, är lite trött, får inte snacka med den jag vill snacka med då den personen drog till skolan (och jag själv är ledig varje måndag), men annars mår jag prima 🙂

ReplyQuote
Topic starter

guitaristheshit:

Tänkta bara kolla om hur ni mår idag? Om ni mår dåligt eller bra.

Jaag mådde bar tills jag fick veta att vi skulle ha turism och ha en exakt likadan uppg som vi har gjort hela hösten [mad]

ReplyQuote
Topic starter

Jag mår sämre än vanligt [smile]

ReplyQuote

jätte dåligt[y]
är sjuk, har ont i halsen, har ont i en fucking visdomstand elr något. mina ögon är torra, ont i huvet, ont i öronen

ReplyQuote

[cry]skitdåligt..... ja e HUNGRIG [cry]

ReplyQuote
blum
 blum

Jag mår bajs, har fått öroninflammation och har världens hosta, plus biverkningarna av min nya medicin som gör mig helt dödstrött. Det tjuter i öronen och min insomningsmedicin funkar inte, så jag har inte sovit inatt.
Jag är stammis på apoteket 🙁

Ett plus är dock att min nya hostmedicin smakar helt okej, och att jag snart får kramas med en söt pojk, om jag nu kan bli frisk någon gång.

ReplyQuote

Lite halvdant.

ReplyQuote
Topic starter

lika dåligt som tidigare

ReplyQuote

Inte så bra. Men inte helt värdelöst heller.

ReplyQuote

Jag är ju inte sjuk, så inte dåligt på det sättet. Men inte fan mår ja bra. [mad]

ReplyQuote
Topic starter

Ihåligt. Jag ska stoppa in något.

ReplyQuote

Dåligt [party]

ReplyQuote
Topic starter

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote