Mina föräldrar har börjat klaga på att jag köper på tok för mycke kläder ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
så min fråga är hur mycke handlar ni för varje månad? (om man räknar bort skor)
kanske nån tusenlapp lr 3
en hundring eller två som mest, handlar inte kläder var månad heller för den delen
plywood:
en hundring eller två som mest, handlar inte kläder var månad
haha ja det förstår jag. denna fråga va kanske mer riktad åt tjejer ![[rolleyes]](/img/smilies/rolleyes.gif)
Har absolut alla kläder jag behöver. Drunknar i dem, de är ett jävla problem. Köper lite än då..men inte fast i månaden, numera nån gång ibland på second hand, billigt o bra.
Köper inte kläder varje månad ens. Men kanske en femhundring på en månad när jag väl köper något.
höna:
kanske nån tusenlapp lr 3
Galning
Handlar inte varje månad. Inte köpt något på flera månader, typ mer än ett halvår
Köper sällan de kläder jag har på mig, brukar väl dock bli runt 100-200 kr i månaden. Är väl mest om jag köper skor som det blir dyrt, vilket jag gör kanske 2-3 ggr om året.
Inget typ i sveige, brukar handlar när jag är i USA istället, kanske är där varanat år i snitt och brukar handla kläder för 2-3tusen kanske när jag är där. Finns sjukt mycket grejer till väldigt bra priser. Då är det kul att shoppa ![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
passaro:
Galning Handlar inte varje månad. Inte köpt något på flera månader, typ mer än ett halvår
![[censur]](/img/smilies/censur.gif)
no wonder varför mamma klagar ![[ops]](/img/smilies/ops.gif)
Förut när jag hade jobb kunde jag nog bränna upp till 5000 varje månad på kläder och skor.
Noll.
getalife:
no wonder varför mamma klagar
För hur mycket köper du?
passaro:
Galning
hahah. nä. oftast blire ba nån tusing!!
g*nus:
För hur mycket köper du?
typ 2000 kr på bara tröjor