Jag menar, för 75 X 500 är ändå 38000 kr. Och plus det så har han en en massor av nintendo ds spel och två rum fyllda med lego
Lifegoeson:
Jag menar, för 75 X 500 är ändå 38000 kr. Och plus det så har han en en massor av nintendo ds spel och två rum fyllda med lego
låter nästan som jag o mina bröder köpte sjukt massa spel, dock inte 76 st men kostade ju skjortan genom åren :S kunde ha köpt massa choklad o kebab-pizzor för dem pengarna :O
DPope:
unde ha köpt massa choklad o kebab-pizzor för dem pengarna :O
haha
ont: hyr ut ungen så kanske ni tjänar in en liten del av vad ni investerat i honom
[madjavascript:doAddSmiley('');message_change('message');]
DPope:
kebab-pizzor
Blev sugen.
76 spel när man är elva? Det beror på. 76 PS2-spel kostar inte mer än 100 spänn per spel nu för tiden.
Lifegoeson:
Ungen verkar ju sjukt bortskämd!
Har ni betalat 500 kronors överpris på 76 spel :s?
Mawns:
Blev sugen.
haha 😀 dock är sidney'n godare o mer mättande 🙂 😉
DPope:
låter nästan som jag o mina bröder köpte sjukt massa spel, dock inte 76 st men kostade ju skjortan genom åren :S kunde ha köpt massa choklad o kebab-pizzor för dem pengarna :O
Min lillebror har inte köpt ett enda spel själv, det är mamma som står för allt. Vart skulle han få de pengarna ifrån liksom
Fick bara, löst räknat tio stycken.
Mawns:
76 spel när man är elva? Det beror på. 76 PS2-spel kostar inte mer än 100 spänn per spel nu för tiden.
Han har ju X antal PS2 spel, alla kanske inte har köpts i fullpris då det brukar kosta runt 600 kr, så därför antog jag att 500 skulle vara lagom att räkna ut det på. Men han har en stor samlig med Wii och Gamecube spel också så
nah, färre.
itch:
Fick bara, löst räknat tio stycken.
Jellybeans:
Har ni betalat 500 kronors överpris på 76 spel :s?
Lifegoeson:
Han har ju X antal PS2 spel, alla kanske inte har köpts i fullpris då det brukar kosta runt 600 kr, så därför antog jag att 500 skulle vara lagom att räkna ut det på. Men han har en stor samlig med Wii och Gamecube spel också så