Äh, det är väl inte så mycket.
Min 6-åriga lillebror har 95 st spel, när jag räknade nyss. Ligger säkert några spel lite här och var som jag inte hittade.
Min 17-åriga bror har 146 spel.
Ssarah:
Äh, det är väl inte så mycket.Min 6-åriga lillebror har 95 st spel, när jag räknade nyss. Ligger säkert några spel lite här och var som jag inte hittade.Min 17-åriga bror har 146 spel.
Sanslöst.. God I love being poor, it's so nice hatin' the rich people.
Arthur89:
Äsch. Bara för att man har pengar är man inte sämre eller bättre än alla andra. Samma sak om man inte har pengar.
Bortskämda svenneunge.
Lifegoeson:
Jag menar, för 75 X 500 är ändå 38000 kr. Och plus det så har han en en massor av nintendo ds spel och två rum fyllda med lego
Att 11-åringar har massa spel och leksaker är i mina ögon ganska normalt. Frågan är ju bara hur mycket man har och hur bortskämd man är. Det är väll inte så att du är lite avundstjuk. Skälv har jag också många data spel och mycket lego.
Alla barn tror jag är mer eller midre bortskämda på tanke på vad allt man ska ha.
Alla är vi nog girig
Arthur89:
Ssarah: Äh, det är väl inte så mycket.Min 6-åriga lillebror har 95 st spel, när jag räknade nyss. Ligger säkert några spel lite här och var som jag inte hittade.Min 17-åriga bror har 146 spel.
Neej NEJ du
Jag ska säga dig att man behöver inte ha en mamma och pappa som är miljonärer för att ha så många spel.
Jag ska säga att jag har ca: över 100 dataspel och min familj är allt inte så rika som man tror.
living rich on smal money
haru kollat upp om de e piratkopior? han kanske bara bränner ut dom på cd skivor som han köper för 50 kr på Ica o ett paket innehåller 10 skivor vardera? aja baja isf.
Jag som bara har 34 Tv-Spel
So Lazy:
Ungen verkar ju sjukt bortskämd!
Det låter som jag när jag var 11 år 😛
Tråden låst på grund av inaktivitet