Anura:
Ni som föreslår krogen, jag är också mörkhyad. Jag anar att mörkhyade har det svårare att få ragg osv på krogen?
Alltså skippa det där, var inte så desperat! Du kommer bara ångra dig. Jag var okysst tills en månad innan jag fyllde 22, men när det hände var det med en person jag verkligen gillade och inte bara någon random. Det kommer hända förr eller senare, bara träffa folk, var social, så kommer du till slut inse att det finns jättemånga som vill kyssa dig.
Och nej, det lär inte förstöra ett dugg när du väl ska göra det. Tror inte många tjejer (eller killar, för den delen) bryr sig ett skvatt om hur erfaren du är på att kyssas.
isola:
läppar och handhud känns ju ej likadant
Gillar att jag började leta efter vettigt läppsubstitut på de delar av kroppen jag kom åt själv Upptäckte armvecket! Om man viker ihop armen. Det känns mer som läppar än en hand.
...ifall ni undrade.
timeisrunningout:
Gillar att jag började leta efter vettigt läppsubstitut på de delar av kroppen jag kom åt själv
Hahah funderade också på det när jag märkte att handryggen mest kändes som någon mormors slappa ansiktshud.