så ser ja ut ----> ![[cool]](/img/smilies/cool.gif)
honolulu:
som att ha sex me sig själv, har du aldrig velat ha de lr? bra ju
nej fyfan
kommer få ont i stjärten då ju![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
klåparen:
så ser ja ut ---->
jag som trodde du såg ut såhär
besviken nu![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
kebu12:
jag som trodde du såg ut såhär
aaah men utan solglasögon ser ja ut sådär såklart......
klåparen:
aaah men utan solglasögon ser ja ut sådär såklart......
nice!
kebu12:
nice!
![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
klåparen:
en ny look, coolt!
Så här ser mina ben ut just nu
Ser fan ut som att jag blir misshandlad
Paseo:
iver
men kära nån vad har du gjort?
ps kollade på persons blogg och så kom dess "love box"grej upp. sen kom ditt ansikte upp där på din "love box" (eller vad det nu hette) tjänar man pengar på det? vill också!
isola:
men kära nån vad har du gjort?
jag vet inte åhhhh mina ben som jag är så nöjd med annars ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
isola:
ps kollade på persons blogg och så kom dess "love box"grej upp. sen kom ditt ansikte upp där på din "love box" (eller vad det nu hette) tjänar man pengar på det? vill också!
vafan??!! whuuuuuut blir nervös nu ju. när jag googlar love box får jag fram en butik där det säljs sexleksaker ![[shake]](/img/smilies/shake.gif)
Paseo:
jag vet inte åhhhh mina ben som jag är så nöjd med annars
ramlat kanske slagits i sömnen
Paseo:
vafan??!! whuuuuuut blir nervös nu ju. när jag googlar love box får jag fram en butik där det säljs sexleksaker
hahah men då var det inte love box det hette... åh vad hette det då... duvet där man lägger upp grejer man gillar från internetbutiker i en lista och så när någon klickar på dem så syns det att det är du som har listan som skickat dem dit ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
isola:
hahah men då var det inte love box det hette... åh vad hette det då... duvet där man lägger upp grejer man gillar från internetbutiker i en lista och så när någon klickar på dem så syns det att det är du som har listan som skickat dem dit
åhhhh puuhhh hahaha. ah det är mylovebasket, om någon handlar de kläderna jag sagt att jag tycker om tjänar jag pengar ![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
Paseo:
agt att jag tycker om tjänar jag pengar
hur mycket? vill också skaffa! mvh gillar pengar

har inga ögon, men vad gör det? man behöver inte ögon för att dricka öl <3<3
isola:
hur mycket? vill också skaffa! mvh gillar pengar
typ inget, ett jäddra lurendrejeri ![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)