Inget smink, någon enkelt praktiskt frisyr, praktiska kläder(dvs inga högklackat osv...). Du skall ha ett beteende som du själv är bekväm med, typ som att vara dig själv.
Finn din egen stil. Äkta snygghet är inre snygghet. Kläder ska framhäva dig själv, ingen annan, annars framstår du bara som fejk. Huvudsaken är du själv ska trivas med dig själv, uppskattning är bara ett plus vid sidan om. Då behöver du inte ha asmycket smink, foundation, sånt. Det räcker med leende och en klädsel du är någorlunda nöjd med.
var dig själv, det är det bästa och sämsta du kan göra
Jag är iof inte kille, men jag är bisexuell och de tjejer som får mina blickar är asiater. Västerlänningar föredrar jag bleka i hyn och med svart hår, piercingar och tatueringar gäller för både västerlänningar och asiater samma sak gäller det att de har rock/punk/goth kläder eller lolitakläder.
Hur de ska vara... sig själva, de ska vara som de vill och inte vara rädd för vad andra tycker hela tiden.
drgibson:
Okej, hur ska en tjej vara/se ut? Vill imponera på en kille i min klass, och jag vill veta exakt vad jag ska ha på mig, hur mitt hår ska vara och hur jag ska vara sminkad?
Snälla, ge bara seriösa svar. Ni som går in här för att driva har bara inget liv.. Så seriösa svar tack!
Var söt 😀
Söt <3 <3 <3
Sexig = Blä
Söt =
Söt > allt
eller Vacker > allt oxo
Sexig är bara one night go go
drgibson:
Ni som går in här för att driva har bara inget liv..
Anarkandi:
Äkta snygghet är inre snygghet.
jespuhr:
dra in honom på toan och sug av honom.
Tråden låst på grund av inaktivitet