Hur ska jag få en 30 årig kille att gilla mej? Jag är 18 år och helt jävla seriös.
Panini:
Hur ska jag få en 30 årig kille att gilla mej? Jag är 18 år och helt jävla seriös.
lärare?
Räcker det inte att du är 18 är något fel eller så är han inte tillräckligt gubbsjuk ännu.
elpedroo:
lärare?
Nej faktiskt inte, vakt på krogen..(=
oggelgoggel:
Räcker det inte att du är 18 är något fel eller så är han inte tillräckligt gubbsjuk ännu.
Hehe, hmm om han inte redan har flickvän barn osv..vilket jag inte vet:P
Panini:
Nej faktiskt inte, vakt på krogen..(=
undra varför du vill ha han
elpedroo:
undra varför du vill ha han
haha neej det är ingen såånt:D jag tycker han e skiitsöt och verkar va en väldit snäll å mysig person:)
Panini:
haha neej det är ingen såånt
ooooooooooooooooooooooch grisar kan flyga
elpedroo:
ooooooooooooooooooooooch grisar kan flyga
men dumma dej;>
😀
halåååjj, lite hjälp här tack?;D
Prata med honom? Fråga när han slutar jobba (antar att han inte kan göra så mycket på arbetstid) och om han är en hederlig människa så får du säkert veta ganska fort om han har tjej/gift (barn) redan.
Annars ere bara att köra, att du är 18 blir nog bara stort plus!
men ånej, du igen!? Eller... ännu en som fallit för krogvakter? Han vill inte ha tjejer som stöter på honom utanför krogen, get it.
Var grown up, klä dig till din fördel, typ visa delar som en kvinna i 30-årsåldern bara kan drömma om - men fortfarande softisikerad klädsel. Var social och prata om hans jobb.
Jag vet inget om hur bra det skulle funka, men det känns bra. Så skulle jag gjort. Haha.
Tråden låst på grund av inaktivitet