Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag göra?


Ämnesstartare

idag så satt jag och en kompis och en tjej och snackade lite. Jag såg att hon jag är intresserad av stog på nån meters avstånd framför mig tittade på mig. Jag visste inte hur jag skulle hantera det så jag lyfte blicken och gav henne en kort blick för att sedan fortsätta prata, hon fortsatte titta på mig ett litet tag innan hon efter några sekunder gick iväg.

Det måste ju också vara något att tillägga. Men i en sånn situation hur ska jag göra då? Bjuda in henne i samtalet på något sätt eller vad ska jag göra?


   
SvaraCitera

Snowiiiiiiiiiiee:

Men i en sånn situation hur ska jag göra då?

Le!! Bara stirra intensivt & le! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Le!! Bara stirra intensivt & le!

Om hon inte ler tillbaka då? 😮


   
SvaraCitera

Snowiiiiiiiiiiee:

Om hon inte ler tillbaka då? 😮

Då fortsätter du le bara! Sedan frågar du henne ut. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Då fortsätter du le bara! Sedan frågar du henne ut.

men jag menar hur säker ska man vara att det här blickarna hon ger mig verkligen är ett intresse? Det blir ju så sjukt jobbigt i slutet av 9:an ifall det skulle bli ett nej :/


   
SvaraCitera

Snowiiiiiiiiiiee:

Det blir ju så sjukt jobbigt i slutet av 9:an ifall det skulle bli ett nej :/

Försök att komma henne nära och ge henne en puss på kinden när ingen annan ser! finner hon dig intressant så kommer hon definitivt ge bra respons!! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Försök att komma henne nära och ge henne en puss på kinden när ingen annan ser! finner hon dig intressant så kommer hon definitivt ge bra respons!!

Jo men precis 😉


   
SvaraCitera
njsbo

Snowiiiiiiiiiiee:

men jag menar hur säker ska man vara att det här blickarna hon ger mig verkligen är ett intresse? Det blir ju så sjukt jobbigt i slutet av 9:an ifall det skulle bli ett nej :/

Varför blir det jobbigare då? Eller hur menar du?


   
SvaraCitera