Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag göra?

Ämnesstartare

Vargarnas_Konung:

Nu har jag tröttnat på dej. Stick och brinn, ta din jävla attityd med dej, lär dej bete dej som folk, sluta skyll ifrån dej på andra och framför allt: VÄX UPP!!!

Nawwwww, lilla gubben. Lär dig att inte ta saker på internet så allvarligt så ska du se att du kommer må mycket bättre. Att hetsa upp sig sådär är inte bra för blodtrycket.

SvaraCitera

The Road Behind:

Nawwwww, lilla gubben. Lär dig att inte ta saker på internet så allvarligt så ska du se att du kommer må mycket bättre. Att hetsa upp sig sådär är inte bra för blodtrycket.

Ojojoj...."lilla gubben".......DRA ÅT HELVETE OCH STANNA DÄR. Jag har tröttnat, är åtminstånde vuxnare än dej för att kunna säga: Färdigdiskuterat, jag orkar inte bry mig. Har annat för mig än att sitta och dividera med en fjantig jävla sladdertacka som tror han vet bäst och mest om allting.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Vargarnas_Konung:

DRA ÅT HELVETE OCH STANNA DÄR. Jag har tröttnat, är åtminstånde vuxnare än dej för att kunna säga: Färdigdiskuterat, jag orkar inte bry mig. Har annat för mig än att sitta och dividera med en fjantig jävla sladdertacka som tror han vet bäst och mest om allting.

Och ändå fortsätter du skriva till mig. Det + att du kommer med en massa personangrepp är ju tecken på att du bryr dig.

SvaraCitera

Orka bry sig om dej

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade skrivit ett långt seriöst inlägg sen såg jag att du redan visste att grabben du gillar är bög.

Ser inget problem alls här, bara säga "Hej jag heter Fredde, är bög och tycker du är fett snygg" med glimten i ögat så lär han nog fatta vad du är ute efter 😉

Gör ingen stor grej av det, ragga på bögar är okomplicerat =)

SvaraCitera
Ämnesstartare

The Road Behind:

Han är troligtvis hetero så du behöver inte göra dig besväret.

Nu visade det sig ju att grabben var bög så dagens läxa är kanske att man inte skall ha så negativ inställing. Någonstans måste ju även en realist tycka att det är lite mysigt med en framgångsrik kärlekssaga =)

Statistiskt sett är ca 10-15% av befolkningen i västvärlden homo eller bisexuella så man har iaf en chans på tio att hitta rätt. Ganska bra odds tycker jag.

SvaraCitera
Ämnesstartare

The Road Behind:

Jag har vilken attityd jag vill var jag vill och det ska du ha jävligt klart för dig.

hihi, bara för att han nu visst var homosexuell så behöver du inte sura, du blev knäckt så inse det bara.
Bättre lycka nästa gång [wink]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Andy91:

Nu visade det sig ju att grabben var bög så dagens läxa är kanske att man inte skall ha så negativ inställing. Någonstans måste ju även en realist tycka att det är lite mysigt med en framgångsrik kärlekssaga =)

vaniljglass:

hihi, bara för att han nu visst var homosexuell så behöver du inte sura, du blev knäckt så inse det bara.
Bättre lycka nästa gång [wink]

Lol, jag blev inte ett dugg knäckt. Killen känner ju inte honom så han kan omöjligen veta om han är bög eller ej. Att veta och hoppas är inte samma sak.

SvaraCitera
Ämnesstartare

En polare som gick "snygg killes" klass sa att han var bög. [bigsmile]

Hur viste han det? [confused]

Han frågade honom.[tired]

Ta nu inte detta som ett personligt påhopp, men livet blir lättare om man försöker se vad folk menar, och inte vad de skriver ordagrant. Mysig krokodil btw [wink]

SvaraCitera

The Road Behind:

Han är troligtvis hetero så du behöver inte göra dig besväret.

Så jävla rätt.
Men självklart är det ju värt o testa, varför inte?

Är det bara jag som hellre blir positivt överraskad än negativt överraskad?
Om man utgår ifrån att varenda kille som man tycker är snygg är homo eller bi så kmr man att bli väldigt olycklig till slut tror jag. Dessutom tror jag verkligen inte att särskilt många är bisexuella i sverige, som fortfarande går i skolan då alltså. Och med det menar jag att dom antagligen inte vet vilken läggning dom har ännu o därför helst ser sig som hetero.

Vargarnas Konung är ju minnst lika jobbig som TRB eftersom att han ständigt måste svara på varenda inlägg. Varför inte bara va tyst o låta den andra personen tro att han har rätt?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Andy91:

Mysig krokodil btw

Såklart, det är ju Schnappi - Das Kleine Krokodile

SvaraCitera

Fredde_boy
Hur gick det? har du fått kontakt med han? [smile]

SvaraCitera
Ämnesstartare

lajjnus:

Fredde_boy
Hur gick det? har du fått kontakt med han?

Jo det har gått bra, vi har blivit riktigt bra kompisar, men jag har inte talat om för honom att jag gillar honom än

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet

SvaraCitera