Fråga till killar: Hur skulle du reagera i fall en helt random tjej skriver till dig på facebook/ msn: " Du är skitsnygg!!!!!!" Det är den sämsta sättet att ta kontakt på, skulle du tycka!!! Eller skulle du bli smickrad och skriver nåt roligt tillbaka kanske bjuder på en fika, i fall du tycker att tjejen är faktiskt snygg ( Obs! tjej är yngre än du själv)
Fråga till tjejer: Skulle du tänka dig att ta kontakt med en äldre kille genom att skriva till honom på fb/msn att han är skitsnygg??? skulle du våga?
randig_macka:
Skulle du tänka dig att ta kontakt med en äldre kille genom att skriva till honom på fb/msn att han är skitsnygg??? skulle du våga?
Nej, töntigt.
Skulle byta till en mer vardaglig bild på mig.
skulle inte ta personen på något som helst allvar och antagligen svarat något mycket otrevligt
randig_macka:
Du är skitsnygg!!!!!!
Kanske lite påfluget. Hade hon mjukstartat lite först så
OF 5:
skulle inte ta personen på något som helst allvar och antagligen svarat något mycket otrevligt
Eller helt enkelt ignorerat.
randig_macka:
Fråga till killar
händer mig jämt, kanske lite uppförsbacke för henne när det gäller hur seriöst jag ska ta henne
randig_macka:
Skulle du tänka dig att ta kontakt med en äldre kille genom att skriva till honom på fb/msn att han är skitsnygg???
Nä.
Seriöst: Du framstår som lite febril om du överanvänder utrops- och frågetecken?? Skulle jag tycka!!!! Eller lite charmigt!! Svårt att välja??????
randig_macka:
Skulle du tänka dig att ta kontakt med en äldre kille genom att skriva till honom på fb/msn att han är skitsnygg??? skulle du våga?
Våga och våga. Är inte särskilt intresserad av skitsnygga människor.
skulle bli rädd och ignorera personen
Jag skulle undrat vad som hade varit hennes problem
Skulle tacka - och JA... det är ett av de sämsta sätten att ta kontakt på
Hade åtminstone hoppats på att hon inte missbrukade utropstecken