Fråga till killar: Hur skulle du reagera i fall en helt random tjej skriver till dig på facebook/ msn: " Du är skitsnygg!!!!!!" Det är den sämsta sättet att ta kontakt på, skulle du tycka!!! Eller skulle du bli smickrad och skriver nåt roligt tillbaka kanske bjuder på en fika, i fall du tycker att tjejen är faktiskt snygg ( Obs! tjej är yngre än du själv)
Fråga till tjejer: Skulle du tänka dig att ta kontakt med en äldre kille genom att skriva till honom på fb/msn att han är skitsnygg??? skulle du våga?
randig_macka:
Skulle du tänka dig att ta kontakt med en äldre kille genom att skriva till honom på fb/msn att han är skitsnygg??? skulle du våga?
Nej, töntigt.
Skulle byta till en mer vardaglig bild på mig.
![[shake]](/img/smilies/shake.gif)
skulle inte ta personen på något som helst allvar och antagligen svarat något mycket otrevligt
randig_macka:
Du är skitsnygg!!!!!!
Kanske lite påfluget. Hade hon mjukstartat lite först så ![[party]](/img/smilies/party.gif)
OF 5:
skulle inte ta personen på något som helst allvar och antagligen svarat något mycket otrevligt
Eller helt enkelt ignorerat.
randig_macka:
Fråga till killar
händer mig jämt, kanske lite uppförsbacke för henne när det gäller hur seriöst jag ska ta henne ![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)
randig_macka:
Skulle du tänka dig att ta kontakt med en äldre kille genom att skriva till honom på fb/msn att han är skitsnygg???
Nä.
Seriöst: Du framstår som lite febril om du överanvänder utrops- och frågetecken?? Skulle jag tycka!!!! Eller lite charmigt!! Svårt att välja??????
randig_macka:
Skulle du tänka dig att ta kontakt med en äldre kille genom att skriva till honom på fb/msn att han är skitsnygg??? skulle du våga?
Våga och våga. Är inte särskilt intresserad av skitsnygga människor.
skulle bli rädd och ignorera personen![[shake]](/img/smilies/shake.gif)
Jag skulle undrat vad som hade varit hennes problem
Skulle tacka - och JA... det är ett av de sämsta sätten att ta kontakt på
Hade åtminstone hoppats på att hon inte missbrukade utropstecken