randig_macka:
Skulle du tänka dig att ta kontakt med en äldre kille genom att skriva till honom på fb/msn att han är skitsnygg??? skulle du våga?
jag skulle våga, men det är inte direkt bästa sättet nej.
randig_macka:
råga till killar: Hur skulle du reagera..
Jag skulle skriva tack detsamma, sen kanske fortsätta skriva beroende på om hon verkar intressant.
aspie:
Svårt att välja??????
Haha...
randig_macka:
Fråga till tjejer: Skulle du tänka dig att ta kontakt med en äldre kille genom att skriva till honom på fb/msn att han är skitsnygg??? skulle du våga?
Nej gör inte d e t. Absolut inte fb allafall.
randig_macka:
" Du är skitsnygg!!!!!!" Det är den sämsta sättet att ta kontakt på, skulle du tycka!!! Eller skulle du bli smickrad och skriver nåt roligt tillbaka kanske bjuder på en fika, i fall du tycker att tjejen är faktiskt snygg ( Obs! tjej är yngre än du själv)
Jag skulle driva som fan med dig, fast på ett roligt o flörtigt sätt. Sen skulle du få jobba lite, men till slut skulle du få hänga med när jag shoppar eller så 🙂
Och har du tur upp till mig en stund^^
ingen stor sak, fan är problemet?
randig_macka:
Skulle du tänka dig att ta kontakt med en äldre kille genom att skriva till honom på fb/msn att han är skitsnygg??? skulle du våga?
Jag tycker det är fel sätt att ta kontakt med nån.Skulle inte ta kontakt med nån över internet what so ever
randig_macka:
en helt random tjej skriver till dig på facebook/ msn: " Du är skitsnygg!!!!!!"
Verkar som en rivstart. Relationer och förhållanden ska startas precis som motorer. Starta mjukt och bygg upp banden eftersom. Precis som en motor, starta den mjukt. Ifall du däremot får för dig att rivstarta din relation så kanske dina känslor inte tas på allvar. Precis samma sak med en motor, rivstartar du så kan motorn skära.
Jag skulle tro att det var en snubbe som bara skojar med mig (Brukar ju vara så).
Tråden låst på grund av inaktivitet