Notifications
Clear all

hur tänker han?

han måste ha nån sjukdom som han inte vill berätta om till dig,eller så är han oskuld och rädd för att vara dålig. eller så har han varit med om nåt traumatiskt. hans ollonsträng kanske gick av senast han hade sex och nu är han rädd. eller nåt allvarligare än så ^^
första jag tänkte var på att han skämdes för sin kuk eller nåt men sen såg jag att han lät dig ge honom oralsex så då kan det ju inte vara det...

Hell_man:

hans beteende är iaf väldigt "okill-aktigt"

haha word...säger inte att de e fel men har aldrig hört talas om nåt liknande (med en kille,har sett tusen såna trådar där de e tjejer som inte vill ha sex)^^

ReplyQuote

Han kanske har någon sjukdom som han vill dölja [smile]
Han kanske vill vänta med sex för att han knullat tidigt med sina ex, och de förhållandena har inte varat länge.
Han kanske har gått med i true love waits och tänker inte ha mer sex fören han har gift sig.
Han kanske är rädd för att du ska tycka att han är dålig i sängen.
Han kanske inte gillar att penetrera.
Han kanske tycker att det verkar oseriöst att knulla efter bara tre månaders förhållande
Han kanske skäms för något

osv.
Min poäng är att du ska fråga honom och undviker han att svara så pressa honom lite. Kommunikation är A och O i ett förhållande.

ReplyQuote

Pineapple:

ribba

Pineapple:

"kontakten ska in i el-uttaget"

[tard] Tycker du att det är genant att skriva erektion/stånd och "när han ska föra in sin penis/kuk i din vagina/fitta", eller är det där bara en vääääldigt konstig slang? [sad]

ReplyQuote

Nintendo:

[tard] Tycker du att det är genant att skriva erektion/stånd och "när han ska föra in sin penis/kuk i din vagina/fitta", eller är det där bara en vääääldigt konstig slang? [sad]

Jag tycker det är oerhört pinsamt att skriva saker anonymt över ett internet forum !

Skämtåsido så tycker jag det är roligt att "spica" till texten lite. Roligare för mig själv och för den som läser. Sen är förövrigt båda uttrycket etablerade i samhället, framför allt "Ribba".

Kom in i matchen [smile]

ReplyQuote

Pineapple:

roligt att "spica" till texten lite.

[tard]

Pineapple:

Sen är förövrigt båda uttrycket etablerade i samhället, framför allt "Ribba".

Aldrig hört ribba, vad är det för sjuk dialekt? [no-no] Där jag bor kallar man saker för vad de är [no-no]

ReplyQuote

Nintendo:

Aldrig hört ribba, vad är det för sjuk dialekt? [no-no] Där jag bor kallar man saker för vad de är [no-no]

Tror "dialekten" i detta sammanhanget vore "Svenska". Sen så tycker jag du ska skriva som du själv önskar vilket du gör. Att jag "spicar" upp min text dvs byter ord samt överdriver lite gör texten roligare att läsa.
Jag misstänker att du ej uppskattar det men smaken är som baken [smile]

ReplyQuote

Pineapple:

Tror "dialekten" i detta sammanhanget vore "Svenska". Sen så tycker jag du ska skriva

Jag har ALDRIG hört någon säga det, i vilken del av landet bor du?

Pineapple:

gör texten roligare att läsa.

Nej [rolleyes]

ReplyQuote
White
Topic starter

Okej, uppdatering;

Han tog initiativ i fredags och vi hade sex. Många gånger. Hela helgen. Han är inte alls osäker eller liknade (som någon föreslog) och det sexet är super.

Bästa anledningen jag har fått ur honom är att han ville satsa på oss, och det får jag väl köpa.

ReplyQuote

Jag skulle säga osäkerhet eller könssjukdom, eller att något hänt. Antingen väntar du tills han berättar, eller så kräver du svar.
Annars tycker jag det är härligt att det är killen som inte vill [party]

ReplyQuote

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote