Jag träffade en kille, som jag umgicks med under en kväll. Vi höll handen och höll om varandra, men det blev inget mer än det...
Var det bara en sommarflört, eller kan det bli något mer?
buskotten:
sommarflört
buskotten:
men det
buskotten:
kan
buskotten:
bli
buskotten:
mer
buskotten:
han är en scchteekare
buskotten:
Testa att ta initiativet?
Gulligt. Försökte han med nåt mer?
Om han inte gjorde det, så kanske han han har rätt "intensions"
Ricochet:
Testa att ta initiativet?
Får försöka med det, men jag bli alltid så blyg när det gäller sånt...
swinglifeaway:
Gulligt. Försökte han med nåt mer?
Jag är inte säker, men min syster var med så han kanske inte vågade mer... och inte jag heller.
buskotten:
Jag är inte säker, men min syster var med så han kanske inte vågade mer... och inte jag heller.
Okej.. men som det ser ut så tror jag inte han försöker utnyttja dig i alla fall. Men tycker som sagt, våga ta initiativ, du har inget och förlora på det
fråga honom om ni ska hitta på något, är han inte intresserad så vill han antagligen inte mer
swinglifeaway:
Okej.. men som det ser ut så tror jag inte han försöker utnyttja dig i alla fall. Men tycker som sagt, våga ta initiativ, du har inget och förlora på det
Känns bra att någon säger det! Jag får helt enkelt försöka att inte tänka för mycket... då blir jag kanske inte lika blyg.
buskotten:
Känns bra att någon säger det! Jag får helt enkelt försöka att inte tänka för mycket... då blir jag kanske inte lika blyg.
Släng iväg ett litet sms. För sånt krävs inte särskilt mycket mod för Alla är väl lite blyga i början, men det släpper sen,bara man försöker slappna av.
Hur gammal är du förresten? 🙂
swinglifeaway:
Släng iväg ett litet sms.quote]
Jag får väl ta och göra det.swinglifeaway:
Hur gammal är du förresten? 🙂
18, tro det eller ej.
Vill du någonting mer så sätt igång att ta initiativ innan det rinner ut i sanden...
buskotten:
18, tro det eller ej.
Vadå "tro det eller ej"?
Men gör så!
swinglifeaway:
Vadå "tro det eller ej"?
Det är bara ett uttryck jag använder... vet inte varför men så blir det.