nesinnas:
Varför inte? Gör det!
Vad har ja för rätt att blanda mig i hennes liv nu ?
iPod_:
Vad har ja för rätt att blanda mig i hennes liv nu
?
Om du vill blanda dig har du all rätt att göra det
Jag träffade min pojkvän för några år sedan (3-4kanske) på internet genom att jag pratade med en annan kille i Teamspeak. Som jag råkat adda på min msn då jag trodde det var någon annans adress.. Nämligen en som bodde i Australien. Som jag pratat med innan på ett ställe som hette Paltalk. (huh, det var invecklat).
Hursomhelst så började då jag o min kille prata på Teamspeak.. Vi addade varandra på msn. Men vi bodde långt ifrån varandra, jag i norr o han i söder. Sen för 2år sedan drygt så träffades vi och blev tsm.. Nu har jag flyttat ned till honom och vi har köpt en lägenhet tsm Nu längtar jag till att skaffa en hund och senare en bebis med honom
nesinnas:
Om du vill blanda dig har du all rätt att göra det
Hon har ju ett nytt liv, yo...
snyggaste killen på dansgolvet började dansa med mig. kunde knappt tro att det var sant när han började hångla med mig. sedan dess är vi ihop
iPod_:
Hon har ju ett nytt liv, yo...
So? Inget som säger att du inte kan hälsa på hennes liv nån gång ibland..
Förhoppningsvis på UM missuppfatta mig inte nu!
Tänker inte säga vad jag egentligen menar så spelar ingen roll...
Totalt jätteinvecklat!
1. Började prata med en kille på UM som skulle skaffa dreads och undrade lite om det.
2. Han hade ingen sovplats och skulle på Stadsfesten här i Sundsvall, han fick sova hos mig, då hade han med sig en tjejkompis, som missuppfattade det som att dom var ett par, det var dom inte. Men jag blev ändå intresserad av henne, och hon av mig (vilket vi inte hade någon aning om då, att den andra.. ja)
3. Ungefär en månad senare så såg hon och en kompis varandra på ett tåg, hon skrev till mig på bilddagboken och frågade om min kompis hade åkt tåg <insert datum>, fast hon var egentligen intresserad av mig och blev besviken när jag gav henne hans namn på bilddagboken, ehm. (fick reda på i efterhand, öh)
4. De träffades och hade någon slags oseriös sommarflirt som tog slut när hon flyttade till Stockholm, de blev aldrig tillsammans men ja, sommarflirt, blabla. Under den tiden umgicks vi jag + hon + kompis och jag var fortfarande intresserad av henne (och hon av mig...)
5. Jag + killen jag pratade med på UM åkte på popaganda dit hon också skulle. Var med henne sen andra kvällen så blev vi fulla, dansade på någon spelning, kysstes.
Så typ.. ja... öh.
^^
:*
Jag träffade mitt ex via internet sen så hade jag han på msn ett väldigt bra tag innan jag började prata med honom länge o när jag var hos min mamma kunde samtalen bli flera timmar långa så vi bestämmde en dag han skulle komma till sthlm o träffa mig.
(han bodde i eskilstuna o hans pappa i sthlm) , så vi vandrade runt i sthlm o åt jordgubbar , bowla, åt glass, mat o bio. (han betalade allt)
Det slutade för ca 2 månader sen och varade i 15 månader
nesinnas:
So? Inget som säger att du inte kan hälsa på hennes liv nån gång ibland..
Verkar inte som hon vill det med tanke på att hon avslutade alla konton på alla communitys som vi hade kontakt på och svarade aldrig på de sista mejlet jag skickade...
Klorofyl:
Totalt jätteinvecklat!
Jag gillar din historia, det tog sin tid men tillslut blev ni ihop 🙂
.. mina är den typska " vi går i samma klass "
Naaajs:
Jag träffade mitt ex via internet sen så hade jag han på msn ett väldigt bra tag innan jag började prata med honom länge o när jag var hos min mamma kunde samtalen bli flera timmar långa så vi bestämmde en dag han skulle komma till sthlm o träffa mig
han bodde i eskilstuna o hans pappa i sthlm) , så vi vandrade runt i sthlm o åt jordgubbar , bowla, åt glass, mat o bio. (han betalade allt)
Det slutade för ca 2 månader sen och varade i 15 månader
Vilket coolt sätt att träffa nån, och att det funkade också?
Hur vågade du träffa honom, tänk om han var nån helt annan person än vad du förväntade dig?
UM. Typ.
på en filminspelning
23 januari..2008.. Han frågade mig om han fick följa med på en promenad med hunden.... Jag sa ja.... Och så började allting....
Tråden låst på grund av inaktivitet