Hur var 90 talet annorlunda från 20 talet? Kommer någon ihåg hur 90 talet var? intressant.
Hur var modet då?
Kommer ihåg frisyrerna som killarna hade när jag började småskolan 96 eller 97, page har jag för mig att det kallades. Som munkfrilla fast omvänt, långt här där uppe och rakat runtom nere.
ville också ha men mamma vägrade, jag fick nöja mig med "Tintin-frisyr" m. liten sött gulli lugg.
90talet var boss.
Jag hade platåskor, spicegirlsmagtröja, nätlinnen, virkade små mössor, tajta halsband, utsvängda jeans
Mkt av det där är dock tillbaka nu, fast på andra sätt.
Inget ungdomar.se.
Färre nystartade sovjetrepubliker. Mindre social ingenjörskonst.
Jag sjöng telefonljudskaraoke på gammal vit burkdator och tvingade mina systrar att vara med och dansa till aqua.
min ena syster var helt galen i spice girls och när hon fick en spice girls VHS i julklapp blev hon så glad att hon svimmade
Bara 150 pokemon!
han ba bli 8, men platåskor, fula utsvänga jeans. man ville väl typ se ut som britney spears gjorde under den perioden. hade jätteporriga jeans, jättelåga och så var det tyå snörning ist för jeans
och domdär sport/mjukisbyxorna med knappar hela vägen upp på yttersidan av benen lol
Robert Gustavsson var rolig.
Kommer inte ihåg mera än galonisar,sandlådor och hypen om blå läsk.
Vira Blåtira!
pogs va d coolaste spelet på skolgården
den hetaste frillan i stan garanterad framgång m brudarna
galenskap:
och domdär sport/mjukisbyxorna med knappar hela vägen upp på yttersidan av benen
pogs var skitcoolt, ja