El Guaje:
Det var inte så jävla nej. 🙁 Var väl typ det enda dåliga som hände i år men sån skit får man ta!
Kul att jag inte är den ända närkingen ![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
passaro:
Nu ska vi fan inte vara sådana
Hahaha var tillägnad dig!! ![[cool]](/img/smilies/cool.gif)
davvelito:
Hahaha var tillägnad dig!!
Tänkte nästan det![[love]](/img/smilies/love.gif)
Confundus:
Haha jo, men det var det väl nästan? Eller ptja, tre månader. Tack för lyckönskningarna! Det ska vi se till att göra. 🙂 Vi får ta och hitta en karl till dig med, nub!
Neeej, det måste väl vara mer?
Aja. Haha, ja det får vi allt göra, skulle ju vara trevligt!
nubbie:
Neeej, det måste väl vara mer?
Kanske drygt fyra! Men inte mer än så, serru!
nubbie:
Aja. Haha, ja det får vi allt göra, skulle ju vara trevligt!
Då ser jag det som mitt uppdrag från och med nu!
Confundus:
Kanske drygt fyra! Men inte mer än så, serru!
På så vis!
Confundus:
Då ser jag det som mitt uppdrag från och med nu!
lycka till då vännen!
Väntar med spänning.
Helt OK.
Trivs här i London, har en fin karl att umgås med, saknar mina vänner i sverige lite och behöver nytt jobb, men förhoppningsvis kan jag söka nytt i början på nästa år, wöööp
Jadu....
- Inga vänner, check.
- Arbetslös, check.
- Blivit nekad jobb, check.
- Gått med i arbetsförmedlingen, check.
Kan ha varit bättre...
skit
det har nog varit en av de bästa åren hittills, med både upp å nergångar, jämfört med -11 som var mestadels jobbigt.
- hittade gänget jag gillar och umgåtts med hela året. haft sjukt roliga dagar och kvällar tillsammans, gått igenom jobbiga saker och stöttat varandra genom det.
- träffat mycket nytt folk i Uppsala och många härliga UMare
- opererats för första gången i mitt liv
- klivit in i en helt ny arbetsroll och lärt mig mycket om mig själv på praktiken.
- sommaren var lite jobbig på familjefronten men mest skön med jobb och vänner. dock skakigt med min bästa vän i sthlm.
Blev jobbigt en period under hösten/vintern pga plugg och höstdepp. Mådde som sämst, gjort saker jag aldrig trodde jag skulle göra, mått dåligt över det osv. Men äntligen tagit tag i och kontaktat psyk för hjälp.
Så är här nu! Mått gott av ledighet och ser fram emot 2013 utan några förväntningar, för jag tror inte det kan överträffa 2012, så det är lika bra hah.
honolulu:
2013 utan några förväntningar,
jo, ska börja skapa nu!!! har inga ursäkter, förutom den tydligen jobbigaste och stressigaste terminen i programmet.......
Homer:
närkingen
*är en till UM-närking*
På tal om Närke, är glad att jag varit i massa olika städer i år och upplevt saker och så! Varit i:
Førde
Vassenden
Malmö
Göteborg (MYCKET. Gillar verkligen Göteborg.)
Borås
Gnosjö
![[love]](/img/smilies/love.gif)
det hände mycket 2012.
när jag ser tillbaka på det här året kommer jag nog tycka att det gjort mig bättre, men just nu har jag svårt att se vad och hur.
Senare delen av året har jag blivit egoistisk, hård och kall jämfört med mitt forna jag. Men det är en fas och den är nödvändig. Jag hoppas nästa år tar mig tillbaka till mig själv, och att jag gått några level up när jag kommit dit, mer balanseradoch fokuserad.
Nu är jag splittrad, ofokuserad och fumlig. Jag lyckas inte skapa rutinerna jag behöver och jag är för ofta sugen på berusning. Jag vet vad som behövs för att jag ska evolvera på det sätt jag vill, men jag skapar inte förutsättningarna själv. Jag är lat och dum.
Jag hoppas jag blir pigg och smart 2013.