Okej det här är kankse inte dirket frågan om sex,, men det finns en jätte gullig kille som verjar tycka om mej osv. men hur vet ja exakt att det är honom jag tycker om? Jag blir alltid glad av att få ett sms av honom men borde jag inte känna på mej på någo mera tecken om det är han? :S
Jag skulle inte heller vila bli tillsammans med honom för att bara se om det är han och sen förstöra vår vänskap.
Det där är alltid en svår fråga. Men att du känner dig glad visar att det finns något.. ett frö åtminstone... sen om det kan växa till kärlek får du bara reda på om du umgås med honom.. och vågar att flörta lite.. behöver inte inleda ett förhållande.. va flörtig.. om det känns rätt.. ta steget...
_MrBig_:
Det där är alltid en svår fråga. Men att du känner dig glad visar att det finns något.. ett frö åtminstone... sen om det kan växa till kärlek får du bara reda på om du umgås med honom.. och vågar att flörta lite.. behöver inte inleda ett förhållande.. va flörtig.. om det känns rätt.. ta steget...
Vi har flörtat jätte mycket och under en fest hånglade vi också. Men vi var ganska fulla båda 2 så vi har tagit det som en kul grejj,...
Hur känns det då du flörtar med honom?
Gulliga killar och tjejer funkar inte bra ihop, vet väl alla Satsa istället på killar som skiter i dej och bara utnyttjar dej
Ps. jag är singel
kebu12:
Gulliga killar och tjejer funkar inte bra ihop, vet väl alla Satsa istället på killar som skiter i dej och bara utnyttjar dej
Ps. jag är singel
du o dina vackra råd... du o dina vackra råd.
Angelize:
du o dina vackra råd... du o dina vackra råd.
Lever du efter dom?
kebu12:
Lever du efter dom?
klart jaggör
kebu12:
Lever du efter dom?
sku man leva efter dom så sku man väll småningom tas in på anstalt eller liknande 😛
Angelize:
klart jaggör
skönt att du är lycklig känner du för att betala tillbaka på något sätt så är inte jag den som tackar nej till sånt, om du fattar vad jag menar
kebu12:
Ps. jag är singel
Så du menar att jag är söt och ska satsa på dej? haha hu var det här med utnytjande nu igen? 😛
OchSåKomHon:
sku man leva efter dom så sku man väll småningom tas in på anstalt eller liknande 😛
menar du att angelize är dum i huvudet?
OchSåKomHon:
Så du menar att jag är söt och ska satsa på dej? haha hu var det här med utnytjande nu igen? 😛
vet ej om du är söt, visa pics menar bara att om du är villig och släpper till så får du gärna göra det, och är du inte villig och släpper till så får jag väl tvinga dej
kebu12:
vet ej om du är söt, visa pics menar bara att om du är villig och släpper till så får du gärna göra det, och är du inte villig och släpper till så får jag väl tvinga dej
Lunga ner dej grabben
OchSåKomHon:
Lunga ner dej grabben
Jo, men det är svårt, är rätt desperat