Cobrak:
Hör och häpna, han är en tjock innekatt.
Familjens katt är rätt så normalt byggd så då är det nog inte samma 😀
söta är dem iaf!
23an:
Familjens katt är rätt så normalt byggd så då är det nog inte samma 😀
söta är dem iaf!
Oerhört söta!
Kudhos:
vår är typ som ett stort badkar. Jag är över 190 och skulle kunna ligga helt rakt i det. Så är den typ 180 cm djup där den är som djupast. Den är riktigt fin med 2 fontäner, men det är mycket jobb. Måste rensas och städas en gång om året och det tar en hel dag.
wow vad lång du är
Katt hund kanin damtussar
En voff och en mjao
Har inga här hemma. Men annars två familjekatter... kanske snart kan räknas som tre då en främmande katt hälsar på dagligen och börjat lägga sig bredvid våra katter i sängen
Har 2st fågelspindlar en räknas fågelspindel brachypelma hamorii och en brachypelma vagans och kommer skaffa flera andra arter snart
Lazarus vill nog inte se de. Men bilderna gjorde de finare än djuret själv. Precis vad jag vill ha så man inte blir rädd!
Två katter hos föräldrarna, en katt hemma hos mig och adopterar en till om ca en vecka.
Många tycker är läskiga och konstigt att jag har dom aom hussjur mrn som är faktis väldigt intressanta djur och lätt skötta har även dessa tre fågel spindlar även domma är av släktet brachypelma och den lilla är en brachypelma pulchra den stora orange är en brachypelma boehemi och den andra är en brachypelma albophilosum
Va väldigt trött igår så ser att jag har skrivit olika fel den lilla är en grammostola pulchra och inte brachypelma tänkte lite för snabbt igår viktigt att inte ge fel info 🙂