posta gärna en bild på ditt husdjur ifall du har en redan
Jag har två bichons, inte långhåriga för vi klipper ner dom så dom är alldrles fluffiga som maltipoos. När jag flyttar hemfrån skulle jag vilja ha en brittish shorthair eller ragdoll
Lokes:
Jag har två bichons, inte långhåriga för vi klipper ner dom så dom är alldrles fluffiga som maltipoos. När jag flyttar hemfrån skulle jag vilja ha en brittish shorthair eller ragdoll
vad är bichons för ngt? har du bild på dina husdjur? posta de gärna
agnes_:
Ja asså jag kan ju inte posta bilder men det är bichon havanais så du kan googla på det
Newfoundland skulle också va coolt o ha men dom dör ju så fort stackarna
posta bilder ifall ni har ngn ni känner att ah det här borde nog läggas upp
Varg
In spirit iaf
sgt.sunshine:
Jag har den här hemma in spirit
spirit är i din själ om jag minns rätt? hemma är en annan sak
Lokes:
agnes_:
Lokes:
Ja asså jag kan ju inte posta bilder men det är bichon havanais så du kan googla på det
Jag kan hjälpa till med några bilder (LÄNKAR) eftersom det inte går att lägga upp bilder på UM längre.
agnes_:
spirit är i din själ om jag minns rätt? hemma är en annan sak
Jo men den är inte med mig överallt, bara när jag kommer hem
Jag kan hjälpa till med några bilder (LÄNKAR) eftersom det inte går att lägga upp bilder på UM längre.
Njae inte riktigt en sån bichon
katt boll boll katt va? har jag missat ngt